به گزارش اخبارپول، با توجه به حجم بالای پیامکهای واریز در زمان سیکل کاری پایا و نارضایتی برخی از مشتریان، بانک قرض الحسنه مهر [1] ایران نسبت به ارسال پیامک تجمیعی اقدام و ابزار لازم به منظور مشاهده و دسترسی به ریز تراکنش ها را در اختیار مشتریان قرارداد.
بر این اساس اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک نسبت به فعال سازی «سامانه مدیریت تراکنشها» با امکاناتی نظیر مشاهده ریز تراکنش ها به صورت روزانه، ماهانه و سالیانه و همچنین اخذ گزارش مدیریتی و داشبورد پذیرندگی به آدرس ذیل اقدام کرده است:
همچنین سامانه مذکور در پورتال بانک (www.qmb.ir [3]) واز مسیر «بانکداری الکترونیک- سایرخدمات- ریزتراکنش های شاپرکی مشتریان» نیز در دسترس قرارگرفته است.