بانک دی در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی،چهارمین مدرسه شهدای بانک دی را در استان گلستان افتتاح کرد.

مدرسه شهدای بانک دی

به گزارش اخبارپول، مراسم افتتاحیه مدرسه شهدای بانک دی در استان گلستان با حضور رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره، جمعی از مدیران بانک دی، سید محمود حسینی، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت عمران و مسکن آباد دی، نبی هزار جریبی، نماینده آق قلا در مجلس شورای اسلامی، احسان گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان و رضا جعفری، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد.

در این مراسم، سهم دینی با اشاره به اقدامات بانک دی در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی اظهار کرد: کمک به تحقق اهداف عالی آموزشی و فرهنگی کشور در سایه خرد و دانش و راهبرد عمل به مسئولیت اجتماعی، یکی از وظایف عموم جامعه است که علاوه بر نقش‌آفرینی در رشد اقتصادی و کارآفرینی، توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور را نیز در پی خواهد داشت و از همین رو بانک دی نیز همواره توجه ویژه ای به توسعه فضای آموزشی کشور داشته است.

رئیس هیئت مدیره بانک دی با یادآوری شعار بانک دی که برگرفته از مبانی اعتقادی است، بیان کرد: بانک دی به عنوان یک بانک ارزش آفرین همواره کوشیده است ضمن انجام وظایف محوله در حوزه بانکداری همراه با سایر مراجع ذیربط و مدیران دلسوز در راستای ارزش آفرینی و اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خدمتگزار مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی باشد.

وی افزود: با هدف مشارکت در تحقق اهداف جهادی و خیرخواهانه و در راستای اجرای مصوبه هیئت مدیره بانک دی با تخصیص بودجه از محل هزینه های تبلیغاتی، پروژه احداث سه باب مدرسه در مناطق سیل زده استان های گلستان و لرستان در دستور کار بانک قرار گرفت.

سهم دینی با اشاره به عملکرد موفق و چشمگیر شرکت عمران و مسکن آباد دی (عماد) به عنوان مسئول احداث مدارس شهدای بانک دی در مناطق سیل زده تصریح کرد: ساخت مدارس شهدای بانک دی در مناطق سیل زده به شرکت عمران و مسکن آباد دی (عماد) سپرده شد و این پروژه ۷ ماهه با ماموریت ساخت ۲ باب مدرسه در استان لرستان و یک باب مدرسه در استان گلستان کلید خورد که با تلاش بی وقفه همکاران شرکت عماد موفق شدیم در مدت کمتر از ۳ ماه، نخستین مدرسه را در روستای گری دوجی آق‌قلا به بهره برداری برسانیم.

احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در مراسم افتتاح مدرسه شهدای بانک دی ضمن قدردانی از پیشگامی بانک دی در توجه به توسعه فضای آموزشی متذکر شد: این اقدام ارزش آفرین بانک دی علاوه بر این که برای همیشه در تاریخ استان گلستان ماندگار است همچنین می تواند به عنوان یک الگو برای دیگر نهادها و سازمان ها ،پویش های اجتماعی موثری را در حوزه توجه به مسئولیت اجتماعی رقم بزند.

همچنین در این مراسم سرهنگ جواد فراهی، جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان ضمن قدردانی ارج نهادن به اقدام ارزشمند بانک دی در امر مدرسه سازی ابراز کرد: درست است که اکنون فرهنگ مدرسه سازی در میان مردم گسترش بیشتری یافته و کسانی وجود دارند که دست در دست هم گذاشته و اقدام به مدرسه سازی در مناطق محروم سرزمینمان کرده¬اند اما هنوز هم نیاز است کار با شکوه مدرسه سازی خیلی بیش از این‌ها در کشور جا بیفتند و بیشتر انجام پذیرد.

وی افزود: خیرین مدرسه ساز با کار نیک و پسندیده مدرسه سازی نه فقط به کودکان بازمانده از تحصیل کمک می¬کنند بلکه از آسیب دیدن آن ها در آینده جلوگیری می‌کنند چرا که با ساخت مدرسه‌ها و کمک به تحصیل دانش آموزان محروم یک کشور، از جامعه‌ای امن‌تر برخوردار خواهیم بود و امید است بانک دی که همواره در مسیر تحقق رسالت های ارزشی در جامعه گام بر میدارد، حضور موثر خود را در این عرصه حفظ کند.

محمود حسینی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت عمران و مسکن آباد دی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های دلسوزانه همکاران پروژه احداث مدارس در استان های سیل زده عنوان کرد: حسب دستور هیئت مدیره بانک دی و تاکید ایشان مبنی بر ساخت مدارس با بالاترین کیفیت و کوتاه ترین زمان ممکن، شرکت عماد تمامی امکانات و تخصص خود را برای تحقق این خواست به کار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: شرکت عماد موفق شد با به کار گیری مهندسین مجرب و استفاده از بهترین مصالح و تکنولوژی موجود در کشور، احداث دو باب مدرسه در روستاهای محمدآباد و معمولان استان لرستان و یک باب مدرسه در روستای گری دوجی را در کمتر از ۳ ماه محقق سازد.

حسینی افزود: لازم می دانم از حمایت های مسئولان نوسازی مدارس و مسئولان محلی برای سرعت بخشیدن به ساخت مدارس قدردانی کنم و امیدوارم به زودی مدارس استان لرستان نیز که ساخت آن ها ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است به بهره برداری برسد.

گفتنی است، بانک دی در سال ۱۳۹۷نیز به منظور ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی و با هدف توسعه فضای آموزشی کشور، تعداد سه باب مدرسه در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه احداث کرده بود و با افتتاح چهارمین مدرسه در روستای سیل زده گری دوجی آق قلا که همراه با برگزاری آئین های سنتی این منطقه بود، توانست گام های پر امید دانش آموزان مشتاق این منطقه را برای ساختن آینده ای روشن تر مصمم سازد.

شایان ذکر است، در این مراسم احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، احمد دهنوی، مدیر کل پشتیبانی، جمشید بهمن، مدیر کل حراست و حسن کاسب، رئیس اداره امور شعب شمال کشور و غرب تهران بانک دی، رضا سهم دینی را همراهی کردند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=142552
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک دی نخستین مدرسه‌ساز در مناطق سیل‌زده
بانک دی نخستین مدرسه‌ساز در مناطق سیل‌زده
بانک دی نخستین مدرسه‌ساز در مناطق سیل‌زده
بانک دی نخستین مدرسه‌ساز در مناطق سیل‌زده
بانک دی نخستین مدرسه‌ساز در مناطق سیل‌زده