شرکت سهامی بیمه “ما” در راستای تکریم ارباب رجوع و بهبود عملکرد خود، اپلیکیشن مدیریت هوشمند و ارزیابی عملکرد بیمه “ما” را پس از ستاد و شعب سراسر کشور در دفاتر نمایندگان خود راه اندازی می‌کند.

به گزارش اخبارپول، شرکت بیمه “ما” با هدف تحول در مدیریت تمام عناصر سـازمان و همچنین بهبود فرآیندهای موجود بین بیمه گر و بیمه گذار نسبت به طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن مدیریت هوشمند و ارزیابی بیمه “ما” در دفاتر نمایندگان سراسر کشور اقدام خواهد کرد.

در فاز اول اپلیکیشن مدیریت هوشمند با توجه به اهمیت موضوع دریافت سریع و بر خط نظرات تمام مراجعین اعم از بیمه‌گذاران، زیان دیدگان و بیمه‌شدگان از کیفیت خدمات دریافت شده، با همکاری شرکت آلونی و با شناسـنامه دار کردن تمـام عناصـر سـازمان اعـم از پرسـنل، نمایندگان، امـوال، اماکـن و بیمه گـذاران وایجاد امکان نظرسـنجی با اسـکن QR کـد توسـط بیمه گـذاران اقدام به ارزیابی عملکـرد نماینـدگان، شعب و پرسـنل بیمه “ما” شده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=142457
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه «ما» پیشرو در سامانه‎ های مدیریت هوشمند
بیمه «ما» پیشرو در سامانه‎ های مدیریت هوشمند
بیمه «ما» پیشرو در سامانه‎ های مدیریت هوشمند
بیمه «ما» پیشرو در سامانه‎ های مدیریت هوشمند
بیمه «ما» پیشرو در سامانه‎ های مدیریت هوشمند