با حضور محمود شایان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، مهدی پاشازاده به عنوان رییس جدید اداره کل خارجه بانک معارفه شد.

رییس جدید اداره کل خارجه

به گزارش اخبارپول، محمود شایان در این مراسم که با حضور محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل، علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، روسای ادارت کل اعتبارات، مشارکت ها، بررسی طرح ها و… برگزار شد، با بیان اینکه امیدواریم این تغییر و تحول منشاء خیر و برکت برای بانک ملی ایران باشد، اظهار کرد: همکاران باید انسجام و همدلی لازم را با یکدیگر داشته باشند تا اثرات مثبت آن به سازمان تسری یابد.

وی با تاکید بر اینکه امروز شرایط خاص بین المللی را سپری می‌کنیم و همکاران باید در چارچوب قوانین و مقررات عمل کنند، تصریح کرد: رییس جدید اداره کل خارجه مسئولیت سنگینی را در شرایط فعلی بر دوش دارد و از خداوند برای ایشان توفیق مسئلت داریم.

محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل بانک نیز با بیان اینکه در زمان شروع دور جدید تحریم ها تعهدات زیادی در کنار کارگزاران داشتیم و باید به خوبی مدیریت می شد، بیان کرد: با تکیه بر تجربه بانک در دوران قبل تحریم ها و با وجود تمامی نوسانات و مشکلات موجود در شرایط تحریم های جدید، خوشبختانه امروز هیچ تعهد ایفا نشده ای نزد کارگزاران نداریم و بیش از ۳۰۰ میلیون یورو از تعهداتمان ایفا شد. همچنین هیچ حساب بلوکه شده ای نزد کارگزاران نداریم و تمام وجوه به حساب های امن منتقل شده اند.

وی ابراز کرد: در دوره قبل تحریم ها، مشکلاتی در این حوزه ها وجود داشت اما امروز شرایط ارزی مناسبی داریم و حتی وضعیت نقدینگی بانک نسبت به چند سال گذشته مناسب تر است.

مهدی پاشازاده رییس جدید اداره کل خارجه بانک نیز با بیان اینکه اکنون فعالیت ارزی در ۴۰۰ شعبه بانک در حال انجام است، خاطرنشان کرد: فعالیت خوبی در بخش معاملات ارز صورت گرفته و برای تداوم آن، از تک تک همکارانم در شرایط حساس کنونی دست یاری می طلبم.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=142420
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رییس جدید اداره کل خارجه بانک ملی معارفه شد
رییس جدید اداره کل خارجه بانک ملی معارفه شد
رییس جدید اداره کل خارجه بانک ملی معارفه شد
رییس جدید اداره کل خارجه بانک ملی معارفه شد
رییس جدید اداره کل خارجه بانک ملی معارفه شد