در جریان بازدید رئیس هیات مدیره و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، از عملکرد شعب استان گیلان،حدیث خدمت برگرفته از رهنمود عالی مولای متقیان امیرالمؤمنین علی (ع)، رونمایی شد.

حديث خدمت

به گزارش اخبارپول، در راستای گسترش نهضت خدمات‌رسانی توام با عشق و علاقه که ماهیت و هدف کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران است، حدیث خدمت برگرفته از رهنمود عالی مولای متقیان امیرالمؤمنین علی (ع)، در جریان بازدید رئیس هیات مدیره، عضو هیات مدیره، مدیر امور استان‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران، از عملکرد شعب استان گیلان، رونمایی شد.

پدرام رئیس هیات مدیره به همراه تلیکانی عضو هیات مدیره و نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفری دو روزه به استان گیلان، به منظور شناسایی ظرفیت های اقتصادی استان و همچنین بررسی رعایت اصول مشتری مداری و موازین اخلاقی، نظارت، ارزیابی عملکرد و تجزیه و تحلیل منابع استان به تفکیک شعب، نسبت مصارف به منابع و اقدامات انجام شده به منظور وصول مطالبات از شعب استان گیلان بازدید کردند.

ارزیابی آمار عملکرد شعب استان گیلان از جمله اهداف اصلی سفر هیات مدیره به این استان بود و در این راستا از شعب رودبار، لاهیجان، آستانه اشرفیه، فومن، صومعه سرا و معلم بازدید به عمل آمد.

پدرام در جلسه گردهمایی با کارکنان شعب استان گیلان با اشاره به وضعیت کلان بانک قرض الحسنه مهر ایران و موفقیت های اخیر بانک در سطح بین الملل و جهان اسلام بیان کرد: برگ برنده بانک قرض الحسنه مهر ایران، نیروی انسانی آن است. عشق و علاقه همکاران به کار خود در این بانک منحصر به فرد است.

وی اظهار کرد: یکی از افتخارات این بانک، پایین بودن مطالبات و ریسک تسهیلاتی آن است که همواره مورد تشکر و قدردانی قرار می‏گیرد.

تلیکانی نیز در سخنانی به ارائه آمارهای بانک در سطح بانک های کشور پرداخت و در این راستا از بانک قرض الحسنه مهر ایران که در بسیاری از عملکردهای بانکی طلایه دار و جزء اولین ها بوده نام برد.

وی همچنین در خصوص استانداردسازی نیروی انسانی، رفاه پرسنل، مشتری مداری، توجه به حساب‌های جاری، صندوق بهداشت و درمان پرسنل و طرح خرید کالا و خدمات ایرانی به بیان مطالبی پرداخت.

نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به تحقق کامل اهداف منابع پایان سال بانک عنوان کرد: همکاران شعب حتماً از سامانه آرشیو اسناد استفاده کنند. از تاریخ ۲۲ آذر ماه سالجاری، سایر سامانه ‏های موازی حذف شده و تنها همین سامانه قابل استفاده خواهد بود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=142384
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رونمایی از حدیث خدمت با حضور هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر
رونمایی از حدیث خدمت با حضور هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر
رونمایی از حدیث خدمت با حضور هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر
رونمایی از حدیث خدمت با حضور هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر
رونمایی از حدیث خدمت با حضور هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر