بانک سامان باهدف تسهیل و تسریع در فرآیند دریافت تسهیلات توسط اقشار مختلف جامعه، اقدام به طراحی و راه‌اندازی سامانه تسهیلات مصرفی کرده است.

به گزارش اخبارپول، سامانه تسهیلات مصرفی که هم‌اکنون بر روی سایت بانک سامان عملیاتی شده، بستری را فراهم می‌کند که از طریق آن متقاضیان بدون مراجعه به شعب می‌توانند نسبت به ثبت تقاضای دریافت انواع تسهیلات خرد (مصرفی) نظیر خرید مسکن، تعمیر مسکن، خرید اتومبیل، کارت اعتباری و خرید لوازم منزل اقدام و پس از تکمیل مدارک جهت پیگیری درخواست به شعبه انتخابی خود مراجعه کنند.

برای این کار، متقاضیان باید پس از ورود به سایت بانک و مطالعه راهنمای سامانه تسهیلات نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه و اخذ کد رهگیری اقدام و سپس چنانچه بر اساس اطلاعات وارده توسط سامانه اعتبار سنجی شرایط لازم را احراز کنند، باید تصویر مدارک موردنیاز را بر روی سامانه بارگذاری کنند. در پایان متقاضیان جهت پیگیری درخواست خود به شعبه انتخابی ارجاع می‌شوند که لازم است حداکثر ظرف مدت ۱۰روز کاری با همراه داشتن اصل مدارک به شعبه مراجعه کنند.

گفتنی است، قابلیت مهم سامانه تسهیلات مصرفی ، ایجاد دسترسی آسان اقشار مختلف جامعه به تسهیلات بانکی است و مشتری می‌تواند به‌سادگی درخواست خود را ثبت و آن را تا حصول نتیجه پیگیری کند. ضمن اینکه اگر در هر مرحله‌ای از فرآیند پیگیری درخواست خود، شرایط لازم را احراز نکند، به‌صراحت از دلیل عدم پذیرش درخواستش مطلع شود. همچنین مزیت دیگر سامانه یادشده این است که فرد متقاضی تسهیلات، الزاماً نباید مشتری بانک سامان باشد و تمام مشتریان شبکه بانکی کشور می‌توانند بدون محدودیت تقاضای تسهیلاتی خود را در این سامانه ثبت کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند به سایت loan.sb24.com مراجعه و یا با مرکز سامان ارتباط به شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس بگیرند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=142014
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

دریافت تسهیلات آنلاین از بانک سامان
دریافت تسهیلات آنلاین از بانک سامان
دریافت تسهیلات آنلاین از بانک سامان
دریافت تسهیلات آنلاین از بانک سامان
دریافت تسهیلات آنلاین از بانک سامان