- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

تکذیب یک خبر توسط بانک کشاورزی

به گزارش اخبارپول، متن تکذیبیه خبر به شرح زیر به منظور تنویر افکار عمومی به آگاهی می رسد:

۱- خبر منتشره کاملاً کذب و عاری از حقیقت و به تبع آن، استناد به سندی که خبر کذب بر مبنای آن تهیه و تنظیم و با اهدافی غیر حرفه ای و غیراخلاقی منتشر شده است، نیز بی اساس است.

۲- خبر کذب تکمیلی مبنی بر دریافت حقوق و مزایای ناخالص دریافتی ۱۶۸ میلیونی به ازای هر نفر نیز کاملاً کذب و عاری از حقیقت است.

۳- رقم حقوق و مزایا و پاداش پرداختی به اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی [1] در چهارچوب مقررات و سقف پرداختی به مدیران براساس مصوبه شماره ۳۷۸۸۹ مورخ ۲/۴/۱۳۹۵ بوده و هیچ پرداختی بالاتر از سقف مقرر مذکور به مدیران این بانک پرداخت نشده است.

۴- رقم مورد اشاره و به نقل از صفحه ۱۶۵ صورت‌های مالی این بانک در واقع اشتباه تایپی و عددی بوده و تقسیم این عدد و رقم اشتباه به ۵ عضو هیأت مدیره و اعلام این که ” هر عضو هیأت مدیره این بانک در سال ۱۳۹۷، حدود یک میلیارد و ۲۱۹ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان پاداش دریافت کرده اند ” دروغ محض و مصداق بارز افترا و نشر اکاذیب است.

۵- کانال تلگرامی ۹۰ اقتصادی چند ماه پیش نیز مبادرت به خبر کذب [2] دیگری کرد که با پیگیری‌های حقوقی بانک کشاورزی در آستانه محکومیت قضایی قرار گرفت ولی به دلیل حسن نیت بانک و عذرخواهی کتبی و رسمی مدیر مسئول پایگاه نود اقتصادی، بانک کشاورزی با هدف رافت و تسامح، از شکایت خود صرف نظر کرد.

۶- بانک کشاورزی، نشر چنین اخبار اشتباه و به دور از حقیقتی را محکوم و آن را مصداق تهمت و افترا و تشویش افکار عمومی، با هدف ضربه زدن به سرمایه‌های مدیریتی و نظام اقتصادی کشور می داند و قطعاً حق اقدام قانونی را به منظور تنویر افکار عمومی تا حصول به مقصود برای خود محفوظ می دارد.