تربیت مدیران متخصص پویا و مبتکر یکی از مهم‌ترین مباحث سازمانی است که در بیمه مرکزی با دقت و جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری می شود.

اصل جانشین پروری

به گزارش اخبارپول، مجید بهزادپور، معاون توسعه مدیریت و منابع، با تاکید بر ضرورت اجرای اصل جانشین پروری در سازمان ها و اعلام این مطلب گفت: مباحث تخصصی مدیریتی در دانشگاه ها و دانشکده ها به صورت آکادمیک آموزش داده می‌شود اما در سازمان ها به شکل کاربردی، بروز و ظهور می یابد.

وی با اعلام این مطلب که کانون های ارزیابی سطوح مدیریتی بیمه مرکزی را ارزیابی می کنند، از مدیران پایه و کارشناسان مسوول به عنوان مدیران بالقوه آینده بیمه مرکزی یاد کرد و متذکر شد: با بهره‌گیری از آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای جای نگرانی برای پرورش مدیران توانمند و مبتکر وجود ندارد.

بهزادپور از برنامه آموزش و تربیت مدیران آینده و ارزیابی شایستگی های عمومی مدیران بیمه مرکزی به عنوان یک دستاورد بزرگ نام برد و گفت: در گام نخست دارندگان پست سازمانی کارشناس مسئول برای سطح مدیریت حرفه‌ای پایه بر اساس شاخص های شایستگی عمومی ارزیابی خواهند شد و در گام های بعدی مدیران دیگر نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

در ادامه این مراسم علیرضا باقری-مدیر کل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه مرکزی- با تشریح این طرح از نگاه توسعه گرا و تخصص محور رییس کل بیمه مرکزی و حضور حداکثری کارشناسان مسئول در اجرای مقدماتی این طرح سپاسگزاری کرد.

شایان ذکر است، در ابتدای این نشست ابوالفضل کیانی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با ابراز خرسندی از نگاه مثبت بیمه مرکزی و اراده این سازمان برای تربیت مدیران حرفه ای ابراز امیدواری کرد که دوره های یاد شده به شکل مطلوبی برگزار شود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=141226
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

شروع پروژه جانشین پروری در بیمه مرکزی
شروع پروژه جانشین پروری در بیمه مرکزی
شروع پروژه جانشین پروری در بیمه مرکزی
شروع پروژه جانشین پروری در بیمه مرکزی
شروع پروژه جانشین پروری در بیمه مرکزی