به گزارش اخبارپول، بررسی مرکز پایش و نظارت سرویس های فناوری اطلاعات بانک در مهرماه جاری نشان میدهد خدمات سامانه های بانکداری از لحاظ دسترس پذیری در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و ارائه خدمت به مشتریان بدون لحظه ای اختلال انجام شده است.
طبق این گزارش، تمام سرویس های بانکی بانک سینا [1] از جمله بانکداری متمرکز شعب، اینترنت بانک، تلفنبانک، همراه بانک، ساتنا و سوئیچ کارت در مهرماه به صورت ۱۰۰ درصد فعال بوده و خدمات بانکی در ساعات مختلف شبانه روز از این طریق به هموطنان ارائه شده است.
توجه به تنوع سرویس ها [2] بر اساس نیاز مشتریان، همزمان با تامین زیرساخت های پایدار با فناوری های نوین و امنیت سامانه ها از جمله سیاست های اصلی بانک سینا است که در سال های اخیر سرمایه گذاریهای مطلوبی نیز در این خصوص انجام شده است.