- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

دبستان «امید تجارت» در بشاگرد هرمزگان افتتاح شد

به گزارش اخبارپول، نادر خواجه حق وردی قائم مقام مدیرعامل این بانک [1] در آیین افتتاح مدرسه “امید تجارت” روستای “کورو بن حصار” که با حضور مقامات محلی برگزار شد، اظها کرد: این بانک در قالب طرح محرومیت زدائی از ابتدای سال تاکنون پنج مدرسه در مناطق کم برخوردار کشور افتتاح کرده و شش واحد دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی ابراز امیدواری کرد این مدرسه که با تلاش و همدلی مردم، مسئولان و کمک های مالی بانک تجارت احداث و به بهره برداری رسیده ، پرورش دهنده دانش آموزانی نخبه برای فردای این مرز و بوم باشد.

حق وردی با اشاره به مشارکت بانک تجارت در طرح سالم سازی آب شرب روستایی به بیش از۲۰۴روستاهای سیستان و بلوچستان ابراز کرد: این بانک همچنین در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی برای آزادی زندانیان غیر عمد و درمان بیماران صعب العلاج نیز در حد توان همکاری داشته است.

قائم مقام بانک تجارت یادآور شد: افتخار ما این است که امروزمیلیون ها نفر از مردم کشور به عنوان مشتریان با اعتماد به بانک تجارت منابع خود را در این بانک پس انداز کرده اند و بانک نیز به پاس این اعتماد توانسته با اعطای انواع تسهیلات به ۸ و نیم میلیون نفر از مردم به یاری آنها بشتابد.این بانک در کنار پرداخت تسهیلات و یاری رساندن به مناطق محروم، در زیربناهای اقتصادی به ویژه احداث پتروشیمی، بزرگراه ها، سدسازی و…مشارکت داشته است.

در آیین افتتاح مدرسه “امید تجارت” [2]مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، فرماندار، امام جمعه، نماینده مجلس شورای اسلامی و تعدای از مدیران و مسئولان شهرستان شهرستان بشاگرد و اهالی روستای “کورو بن حصار” حضور داشتند.

بشاگرد منطقه‌ای کوهستانی ازسه بخش مرکزی، گافروپارامون و گوهران و ۲۷۰ روستا و آبادی تشکیل شده و در فاصله ۲۶۰ کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد.