- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

بازدید عضو هیئت مدیره بانک مهر اقتصاد از شعب استان مازندران

به گزارش اخبارپول، مجید رحیمی در این بازدید، اظهار کرد: پرداخت متوازن، بهینه و به هنگام تسهیلات، جذب منابع ارزان قیمت و استفاده حداکثری از امکانات موجود در راستای توسعه بانکداری الکترونیک از اصلی ترین عوامل ارتقاء بانک مهر اقتصاد [1] به شمار می‌روند.

وی با تاکید بر رعایت بهداشت اعتباری و کاهش ریسک های مرتبط، ابراز کرد: تسریع و دقت در پرداخت تسهیلات به ویژه در ارائه تسهیلات کلان و پربازده، رعایت توازن در پرداخت تسهیلان و متوازن سازی مصارف خصوصاً پرداخت تسهیلات به صنایع زود بازده و بنگاه های مولد از مواردی است که باید در حوزه اعتباری مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیئت مدیره بانک خاطرنشان کرد: با عنایت به ظرفیت بالای استان مازندران [2] در حوزه های گردشگری، صنعتی و کشاورزی می توان با جذب منابع ارزان قیمت و توسعه سهم بانک از بازار پولی و مالی استان بر قابلیت های خود بیفزاییم.

رحیمی بانکداری الکترونیک را یکی از موثرترین شاخصهای ارتقاء در حوزه بانکی دانست و افزود: استفاده حداکثری از امکانات موجود در راستای توسعه بانکداری الکترونیک از عواملی است که باید همواره در اولویت همکاران قرار گیرد.

وی در پایان ضمن قدردانی و تشکر از تلاشهای همه همکاران و ابراز خرسندی از روند پیگیری مطالبات معوق در استان، خواستار ادامه و استمرار این روند شد.