- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

دور دوم مجامع فصلی بیمه آسیا آغاز شد

به گزارش اخبارپول، در نخستین روز برگزاری این مجامع، سرپرستان و روسای استان‌های مناطق ۹ شامل همدان، مرکزی، کرمانشاه و کردستان و استان های منطقه ۷ شامل گیلان، زنجان و قزوین به ارائه گزارشی از فعالیت های خود در شش ماهه نخست امسال پرداختند.

مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا [1] در این نشست، با اشاره به وضعیت تحسین برانگیز این شرکت در عملیات بیمه گری خود در شش ماهه نخست امسال، از تلاش مجدانه و بی نظیر خانواده بزرگ بیمه آسیا قدردانی کرد و آن را نتیجه همدلی و عملکرد فنی و حرفه‌ای تک تک پرسنل و شبکه فروش بیمه آسیا برشمرد.

وی همچنین اظهار کرد: ابتکار برگزاری مجامع فصلی [2] در بیمه آسیا که برای نخستین بار در صنعت بیمه اتفاق افتاده است، نشان داد که این مجامع، اثرات ثمر بخشی بر فعالیت بیمه آسیا داشته اند که آمارهای شش ماهه و هفت ماهه اخیر شرکت در کودال بورس و افزایش قیمت سهام آن، موید این موضوع است.

بادین سپس با اشاره مسیر دشوار این شرکت در توسعه فعالیت ها و به انجام رساندن رسالت خود در صیانت از سرمایه های کشور، بر توجه هرچه بیشتر به موضوع نظارت و کنترل، بهبود ترکیب پرتفوی، توجه به بیمه های زندگی و لزوم تعامل مناسب با مشتریان، زیاندیدگان، پرسنل و شبکه فروش و تحکیم همدلی در این زمینه، تاکید کرد.