مدیرعامل شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن از برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد پیش‌شتاب دهی آنلاین موسوم به «ناواتک» با همکاری شرکت فناوری اطلاعات ناواکو خبر داد.

شتاب‌دهی

به گزارش اخبارپول، حمید یاری، با بیان اینکه ناواتک، اولین رویداد پیش‌ شتاب‌دهی آنلاین کشوری است که به همت دو شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن و ناواکو که متعلق به بانک مسکن هستند، برگزار می‌شود، اظهار کرد: این رویداد با هدف کمک به تمام افراد خلاق و علاقه‌مند به اکوسیستم استارت‌آپی کشور بدون محدودیت زمان و مکان برگزار می‌شود و مقصود شرکت کارآفرینی از برگزاری این رویداد، توزیع یکسان منابع انباشته بخش آموزش در سراسر کشور و نیز کمک به جذب سرمایه‌گذار و تجاری‌سازی محصولات استارت‌آپی است.

وی با بیان اینکه برندگان این رویداد، در نهایت از پروسه شتاب‌دهی آنلاین برخوردار می‌شوند، خاطرنشان کرد: صاحبان ایده در چهار حوزه شامل حمل و نقل (تسهیل خدمات پارک حاشیه‌ای، پرداخت آفلاین در کاربردهای شهری، پذیرندگی در حمل و نقل جاده‌ای)، پرداخت (خدمات ارزش افزوده بر پایه کیف پول، خدمات ارزش افزوده باشگاه مشتریان، پرداخت‌های غیرتماسی، QR Code، پردازش تصویر، اینترنت اشیاء)، بازارسازی (تحلیل داده بانک مسکن، تعریف خدمات بر پایه نیاز مشتری، امن‌سازی اطلاعات برای ایجاد دسترسی به استارت‌آپ‌ها) و سپرده‌گذاری و تسهیلات‌دهی (بهبود خدمات مرتبط با تسهیلات، شناسایی مشتری، اعتبارسنجی) باید برای شرکت در این رویداد در زمانی که به زودی اعلام خواهد شد، ثبت نام کرده و در مرحله بعد نسبت به ایده‌پردازی و تیم‌سازی متناسب با محور ایده خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن ادامه داد: در این مرحله ارزیابی اولیه ایده‌ها بر اساس شاخص‌های از پیش تعیین شده توسط داوران انجام خواهد شد و تیم‌هایی که واجد شرایط باشند وارد مرحله پیش شتاب‌دهی به شکل آنلاین شده و به این شکل از پشتیبانی و خدمات شرکت توسعه خدمات کارآفرینی برخورد می‌شوند. ارزیابی نهایی نیز پس از پرورش ایده‌ها انجام و نتایج نهایی طی برگزاری یک رویداد یک روزه با حضور داوران و منتورهای تخصصی رویداد اعلام خواهد شد.

یاری در بخش دیگر سخنانش از دیگر اقدامات شرکت کارآفرینی به طراحی «بازارگاه الکترونیکی مسکن» اشاره کرده که قرار است نسخه اولیه آن تا پایان سال جاری رسما آغاز به کار کند.

به گفته وی، این بازارگاه یک بستر نرم‌افزاری است که در قالب آن مصالح ساختمانی مستقیما توسط تولیدکنندگان عرضه می‌شود و به این ترتیب تولیدکنندگان مصالح به مصرف‌کنندگان بدون هیچ واسطه‌ای متصل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن با بیان اینکه در این بستر تولیدکنندگان بزرگ می‌توانند فروش‌های ویژه با تناژ بالا داشته باشند، اظهار کرد: مصرف‌کنندگان مصالح ساختمانی نیز که سازنده‌ها و شرکت‌های انبوه‌سازی هستند، هر روز می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن و با صرف کمترین زمان از آخرین قیمت‌ها و شرایط فروش‌های ویژه که برخی از تولیدکنندگان در مقاطعی برای خرید در حداقل تناژ مشخص پیش‌بینی می‌کنند، مطلع شوند و به سادگی معامله خود را در بستر نرم‌افزاری انجام دهند. همچنین تولیدکنندگان از انتشار آگهی‌های فروش پراکنده در رسانه‌ها که دیده شدن یا نشدن آنها توسط جامعه هدف خود محل سوال است، معاف می‌شوند و مستقیما با مصرف‌کنندگان محصول خود ارتباط می‌گیرند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=140397
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

برگزاری اولین رویداد پیش‌ شتاب‌دهی آنلاین کشوری
برگزاری اولین رویداد پیش‌ شتاب‌دهی آنلاین کشوری
برگزاری اولین رویداد پیش‌ شتاب‌دهی آنلاین کشوری
برگزاری اولین رویداد پیش‌ شتاب‌دهی آنلاین کشوری
برگزاری اولین رویداد پیش‌ شتاب‌دهی آنلاین کشوری