- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

لزوم رعایت بهداشت اعتباری در شعب بانک کارآفرین

به گزارش اخبارپول، سپیده جوادی رئیس این شعبه ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک کارآفرین [1] در شعب سراسر کشور، گزارشی از عملکرد شعبه ارائه داد و اقدامات شایسته وی و سایر همکاران این شعبه در جذب منابع ارزان‌قیمت، توسط مدیرعامل و مدیران ارشد مورد قدردانی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این بازدید تهرانفر اظهار کرد: بهداشت اعتباری باید به عنوان یک اصل توسط همکاران ما در شعب مورد توجه قرار بگیرد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت همگام شدن با تغییرات روز کشور گفت: اگرچه بانک کارآفرین از ابتدا با رویکرد بانکداری کلان تاسیس شده، اما در مقطع فعلی لازم است بانکداری خرد نیز در شعب مدنظر قرار بگیرد. توسعه شبکه شعب [2] بانک طی چند سال اخیر، با همین رویکرد انجام شده است.

تهرانفر در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همکاران ما در شعب و واحدهای ستادی، باید اهلیت اعتباری مشتری را به دقت مورد بررسی قرار بدهند و سپس اقدام به اعطای تسهیلات کنند. در صورت بی‌توجهی به این مسئله، بانک با مشکلات زیادی از جمله افزایش حجم مطالبات معوق و مشکوک‌الوصول موجه خواهد شد و این مسئله در درازمدت منافع بانک را دچار آسیب‌های جدی خواهد کرد.