- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

رفتار حرفه‌ای، مسئولیت‌پذیری، صداقت‌کاری سرلوحه کارکنان بانک قرض الحسنه مهر

به گزارش اخبارپول، این بازدید با هدف ایجاد تعامل مستقیم با روسا و کارکنان شعب، بررسی و ارزیابی عملکرد و فعالیت های صف و ستاد در حوزه تجهیز منابع و دستیابی به بالاترین سطح رشد، رعایت نسبت مصارف به منابع، وصول حداکثری مطالبات، اجرای بهینه طرح های بانک، نحوه اجرای سامانه های جدید توسط همکاران، بانکداری الکترونیک و تجزیه و تحلیل شاخص های موثر در برنامه عملیاتی صورت گرفت.

در این سفر دو روزه از شعب خرمشهر، امام خمینی(ره)، مرکزی زنجان، ایجرود و امیر کبیر بازدید به عمل آمد و رهنمودهای لازم برای حرکت در مسیر اهداف بانک و رعایت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع توسط رییس هیات مدیره و مدیر امور استان‌ها به مجموعه ی پرسنل ارائه شد.

در ادامه، رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران [1] به همراه مدیر امور استانها و مدیر شعب استان زنجان با فرمانده و معاونان ستاد انتظامی استان دیدار و گفتگو کرد.

محسن پدرام ضمن تمجید از مجموعه فرماندهان و کارکنان جان بر کف نیروی انتظامی، استقرار نظم و امنیت در جامعه را مرهون زحمات، مجاهدت ها، ایثارگری ها و جان فشانی های سربازان سبز پوش ولایت دانست و با اشاره به عمق تعاملات بانک قرض الحسنه مهر ایران و نیروی انتظامی در سطح کشور، اظهار امیدواری کرد تا سطح تعاملات بانکی میان دو مجموعه بیش از پیش تقویت شود.

وی، با اشاره به فلسفه تاسیس و عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران، گزارش مبسوطی از جامعه ی هدف، خدمات، تعداد شعب و پرسنل و تسهیلات اعطایی آن در بخش های مختلف ارائه کرد.

سردار جهانبخش، فرمانده انتظامی استان زنجان نیز همکاری های میان دو مجموعه را بی نظیر برشمرد و فضای فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران را کاملا شفاف، سالم، بدون شبهه و منطبق با اصول شرعی و ارزش های ناب اسلامی دانست که در بستر آن می توان شاهد تحقق امنیت اقتصادی و اجتماعی نیز بود و نسبت به تقویت روابط فی مابین تاکید کرد.

برگزاری نشست هم اندیشی با کارکنان صف و ستاد مدیریت شعب استان زنجان از دیگر برنامه های رییس هیات مدیره و مدیر امور استان ها بود.

رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در این گردهمایی بیان کرد: رفتار حرفه ای، سلامت و صداقت کاری، مسئولیت پذیری، جلب اعتماد و رضایت مشتریان از عمده ترین ابزارهای تبلیغ و ماندگاری بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

محسن پدرام با بیان موفقیت های سال جاری بانک، این دستاوردهای چشمگیر را مرهون عنایات و الطاف الهی، برنامه ریزی و حرکت سنجیده و تدبیر مدیران بانک و کارکنان ساعی شاغل در تمامی رده های شغلی صف وستاد دانست و بر حفظ، تداوم و تعالی این جایگاه و رتبه ارزشمند ملی و بین المللی تاکید کرد.

در ادامه، یوسف نجدی مدیر امور استان ها نیز، بازاریابی را وظیفه همه پرسنل دانست و تجهیز منابع به عنوان شریان حیاتی بانک را منوط به مشارکت و همکاری همگانی برشمرد.

مدیر امور استان‌ها در این گردهمایی [2] انعقاد تفاهم نامه های معتبر کشوری، برگزاری موفقیت آمیز مجمع سالیانه، کسب عناوین جهانی بانک، راه اندازی سامانه های برنامه عملیاتی، بایگانی هوشمند اسناد و ارتباط آنلاین با سامانه ثبت احوال را بخشی از توفیقات بانک در نیمه نخست سال ۹۸ دانست.