- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

تسهیل در نظارت و ارزیابی امور با بانکداری دیجیتال بانک قرض الحسنه مهر

به گزارش اخبارپول، مرتضی اکبری بیان کرد: بانک قرض الحسنه مهر [1] ایران به شدت در حال رشد و توسعه است و از نظر تعداد مشتریان، تراکنش ها و سایر شاخص های بانکی به سرعت در حال بزرگ شدن است.

وی افزود: فعالیت‌های زیرساختی و اساسی زیادی در زمینه بانکداری مدرن [2] در حال انجام است که به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد. با راه اندازی این سرویس ها و سامانه ها بانک قرض الحسنه مهر ایران پیشگام اجرای بانکداری بدون کاغذ در کشور خواهد بود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اهمیت فعالیت های نظارتی بازرسان ابراز کرد: با بزرگ شدن فعالیت های بانک در حوزه های مختلف، نظارت بر عملکرد بخش های اجرایی اهمیت بیشتری پیدا می کند و لازم است تا بازرسان بانک با به روزرسانی اطلاعات خود در بررسی، ارزیابی و نظارت امور، اهتمام کافی داشته باشند.

اکبری ادامه داد: اقشار متوسط و ضعیف جامعه هدف اصلی خدمات و طرح های تسهیلاتی این بانک هستند؛ از این رو نظارت و کنترل بازرسان برای احقاق حقوق مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی تصریح کرد: نظارت و کنترل پایه های مهم و اساسی یک سازمان به شمار می رودو اعمال بازرسی، ضامن تحقق یک برنامه ریزی اثرگذار خواهد بود.