- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

سرمایه‌گذاری ویژه بانک تجارت برای ارتقای سهم بازار ایران کیش

به گزارش اخبارپول، نادر خواجه حق وردی، اظهار کرد: از جمله این سرمایه گذاری ها موضوع پایانه های فروش و ارتقای سهم آن ها در بازار چه از لحاظ تعداد تراکنش و چه از لحاظ مبلغ است که انتظار داریم ایران کیش آن را فراهم کند.

وی درباره چرایی همکاری بیش از گذشته بانک تجارت [1] و ایران کیش طی ماه های گذشته بیان کرد: شرکت ایران کیش و بانک تجارت تصمیم گرفتند تا با رودررویی با چالش های بازار، کمبودها و ضعف های توسعه در این رابطه را شناسایی کنند. از همین رو کمیته هایی تشکیل شده است و کمیته ها با اختیارات کافی از لحاظ مدیریتی و پشتیبانی، ساختار را حمایت می کنند . این کمیته ها دائما در حال رصد عملکردها هستند. ارزیابی به عمل می آورند و ضعف ها و کاستی ها را هم در سریعترین حد ممکن جبران می کنند.

قائم مقام باک تجارت در باره محصولات ایران کیش ابراز کرد: همه محصولات ایران کیش حائز اهمیت است، اما طبیعتا هریک از این محصولات برای بازارهای خاصی اهمیت دارد این که در حال حاضر سرمایه گذاری روی دستگاه های پوز و ام پوز صورت گرفته است می تواند برای بانک و شرکت حائز اهمیت باشد، چرا که همچنان در آمد دراین بخش بسیار چشمگیر است.

حق وردی درباره محصول مشترک آسان خرید بانک تجارت و ایران کیش [2] اذعان کرد: در شرایط عادی که هنوز وضعیت اقتصادی تحت الشعاع قرار نگرفته بود، این امکان بود تا مردم انواع و اقسام کالاها چه کالاهای الکترونیکی چه کالاهای فنی و مصرفی از فروشنده های متعدد خریداری و به اقساط و با تضمین بانک تهیه کنند. اما وقتی قیمت کالاها افزایش پیدا کرد و کالا ها نایاب و واردات محدود شد، هم اکنون فروشگاه های ثبت شده حقوقی و قانونی مثل رفاه ، اتکا و… که از تثبیت لازم قیمت ها برخوردار هستند می توانند برای مشتریانشان به صورت کلان و کلی از بستر آسان خرید استفاده کنند.
اگر بازار به آرامش برسد، قطعا این سیستم فراگیری بیشتری خواهد داشت.