مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا در بازدیدی که روز پنج‌شنبه ۱۴ شهریورماه ۱۳۹۸ از شعبه ساری داشتند با کارکنان و نمایندگان این شعب دیدار کردند.

شعبه ساری

به گزارش اخبارپول، در ابتدای این نشست، مهدی یحیی‌زاده سرپرست منطقه یک بیمه سینا گزارش عملکرد شعبه ساری را ارائه کردند و سپس اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های آینده در این شعبه را مورد بررسی قرار دادند.

رضا جعفری، مدیرعامل بیمه سینا در این نشست با اشاره به عملکرد قابل قدردانی شعب و شبکه فروش سراسر کشور گفت: در پنج ماه نخست امسال بسیار فراتر از برنامه‌های استراتژیک تدوین‌شده عمل کرده‌ایم، به‌طوری‌که در این مدت شاهد تحقق رشد ۹۴ درصدی در تولید حق‌بیمه، رشد ۶۲ درصدی سرانه حق بیمه صادره از ۱۱.۳۸۴ میلیون ریال به ۱۸.۳۸۶ میلیون ریال و رشد ۲۲۰ درصدی درآمدهای سرمایه‌گذاری بوده‌ایم، همچنین سود خالص شرکت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۶۶ درصد رشد داشته است.

وی اظهار امیدواری کرد که این روند روبه‌رشد با تلاش شبکه فروش و نمایندگان مطابق برنامه استراتژیک ارائه‌شده با سرعت بیشتری ادامه یابد.

در پایان این نشست؛ نیز پرسش و پاسخ با حضور نمایندگان و شبکه فروش جهت بررسی چالش‌ها و مشکلات موجود این حوزه برگزار شد و هر یک از حاضران به بیان دیدگاه‌ها و انتقادات خود پرداختند.

همچنین، مدیرعامل بیمه سینا بازدیدی نیز از ساختمان جدید شعبه ساری داشتند و از نزدیک در جریان روند بازسازی ساختمان این شعبه قرار گرفتند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=138081
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد سود ۱۶۶درصدی بیمه سینا
رشد سود ۱۶۶درصدی بیمه سینا
رشد سود ۱۶۶درصدی بیمه سینا
رشد سود ۱۶۶درصدی بیمه سینا
رشد سود ۱۶۶درصدی بیمه سینا