وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حذف دهک‌های پردرآمد جامعه، گفت: تلاش می‌کنیم در مهرماه یارانه افراد با درآمد بالا با کمترین خطا و دقت زیاد حذف شود.

به گزارش اخبارپول، «محمد شریعتمداری» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره حذف یارانه سه دهک بالای جامعه، اظهار کرد: موضوع حذف دهک‌های درآمدی برخوردار با توجه به شرایط اقتصادی کشور، فشارهای نظام سلطه در طی این ایام و همچنین آثار این فشارها بر سطح عمومی قیمت‌ها باید با احتیاط انجام شود.

وی بیان کرد: براساس مصوبه دولت مبنی بر اینکه ظرف مدت یک ماه چهار دستگاه مرتبط در این زمینه پیگیری کنند و نسبت به حذف یارانه برخی از افراد برخوردار که تمکن مالی خوبی دارند، اقدام کنند اما هنوز این دستگاه‌ها، دستورالعمل‌های کامل در این زمینه را ارائه نکرده‌اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی متذکر شد: انتظار می رود این اقدام به گونه‌ای روی دهد که در مهرماه امسال بتوانیم بخشی از افراد برخوردار را با میزان خطای حداقلی انتخاب و از لیست یارانه بگیران حذف کنیم.

شریعتمداری عنوان کرد: تلاش می شود که فشاری به طبقه مستضعف و متوسط جامعه وارد نشود، بلکه فقط می‌خواهیم به طور خاص این مصوبه مجلس شورای اسلامی در حذف سه دهک برخوردار جامعه به مورد اجرا درآید.

آذر سال ۱۳۸۹ زمان آغاز واریز یارانه بود و مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است و تاکنون در ۱۰۲ مرحله به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است که معادل سه میلیون و ۴۶۸ هزار میلیارد تومان است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=138069
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

وزیرکار: یارانه‌ها با احتیاط حذف می‌شود!
وزیرکار: یارانه‌ها با احتیاط حذف می‌شود!
وزیرکار: یارانه‌ها با احتیاط حذف می‌شود!
وزیرکار: یارانه‌ها با احتیاط حذف می‌شود!
وزیرکار: یارانه‌ها با احتیاط حذف می‌شود!