- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

استقبال از «طرح‌های تسهیلاتی و کارت‌های اعتباری صبا» بانک اقتصادنوین

به گزارش اخبارپول، در بسته شماره یک این طرح (صبا [1] ۱) عموم مشتریان حقیقی و حقوقی بانک اقتصادنوین، صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی می‌توانند تا دو برابر معدل موجودی سپرده‌های کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاری خود و تا سقف دو میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند. مدت ‌زمان بازپرداخت این تسهیلات به خواست متقاضی ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه تعیین شده است.

در بسته شماره دو این طرح (صبا ۲) برای دارندگان پایانه‌های فروش (POS) بانک اقتصادنوین بر اساس معدل موجودی سپرده‌های کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاری متصل به پایانه‌های فروش این بانک در بازه‌های زمانی دو تا چهار ماه، امکان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تا ۷۰ درصد معدل موجودی سپرده و تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و یا پرداخت تسهیلات مرابحه تا ۱۴۰ درصد معدل موجودی سپرده، تا سقف دو میلیارد ریال و با نرخ ۱۵ درصد فراهم شده است. پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی بانک اقتصادنوین می‌توانند با توجه به نیاز خود، از یکی از این تسهیلات بهره‌مند شده و در بازه‌های زمانی ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه آن را باز پرداخت کنند.

در بسته شماره سه این طرح (صبا ۳) برای تمام متقاضیان حقیقی و حقوقی دریافت تسهیلات کمک‌ هزینه خرید خودرو، تعمیر مسکن، خرید ابزار کار، تجهیز مطب و … امکان استفاده از تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال در قالب کارت اعتباری و بر اساس معدل موجودی سپرده‌های کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاری در بازه‌های زمانی دو تا چهار ماه، فراهم شده است. گفتنی است مدت ‌زمان بازپرداخت این تسهیلات به خواست متقاضی ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه تعیین شده است.

لازم به ذکر است، علاوه بر این، شرکت‌ها و موسسات نیز می‌توانند از طرح صبای ۳ برای اعطای تسهیلات در قالب کارت‌های اعتباری به کارمندان خود استفاده کنند.

مشتریان ارجمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی طرح تسهیلاتی صبا در سایت بانک اقتصادنوین به آدرس به www.enbank.ir/saba [2] مراجعه و یا با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس برقرار کنند.