- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

«سککوک»، شکست انحصار بازار

به گزارش اخبارپول، پاسخ به این سوالات و ده‌ها سوال مشابه دیگر، تنها با راه اندازی یک سامانه ممکن است. سامانه ای که بتواند به صورت آنلاین، فوری، بدون واسطه و تنها با چند کلیک، همه نیازهای سوال کننده را پاسخ دهد.

سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار موسوم به «سککوک» سامانه ای است که بانک ملی [1] ایران با هدف پاسخ دهی به همین سوالات طراحی کرده است. این تحول منحصر به فرد در زنجیره تامین بازار، حاصل ۹ دهه همکاری بانک ملی ایران با تجار، بازرگانان، صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و فعالان بازار است.

«سککوک»، اولین سامانه مبادلات اعتباری در ایران است که به منظور ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین‌المللی طراحی شده است.

این سامانه به خوبی امکان تبادل نرخ و شرایط را برای فعالان اقتصادی فراهم می‌کند و در نتیجه انحصار را در بازار محصولات می شکند. با استفاده از این سامانه، نرخ ها تعدیل شده و مصرف کننده نهایی محصول با اطمینان خاطر به کار خود می پردازد.

با توجه به لزوم ورود بانک ملی ایران به زنجیره‌های اقتصادی جدید و حرکت به سمت هوشمندسازی، سامانه سککوک می تواند با متنوع کردن مدل های کسب و کار، به عنوان ابزاری کارآمد برای این بخش عمل کند.

«سککوک» [2] پلتفرمی کارآمد و کم نظیر است که علاوه بر ایجاد تنوع در تامین مواد اولیه، به توسعه فضای کسب و کار که هدف نهایی همه فعالیت‌های اقتصادی است نیز کمک می کند.