- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

سنگ تمام بانک ملت در تجلیل از خبرنگاران

به گزارش اخبارپول، امسال همزمان با فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، روابط عمومی بانک ملت [1] با برگزاری آیینی با حضور بیش از ۱۳۰ نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای تجلیل کرد. این آیین که از نظم اجرایی خوبی نیز برخوردار بود، پس از پخش پیام ویدیویی اختصاصی بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، سخنرانی افتتاحیه و خوش آمدگویی از سوی علی اکبر صابریان مدیرکل روابط عمومی این بانک، با اجرای چند برنامه متنوع از جمله موسیقی زنده، نمایش طنز و پخش کلیپ نوستالژیک از خبرنگاران پیگیری شد.

این کلیپ بانک ملت به مناسبت روز خبرنگار که برای نخستین بار در اقدامی مبتکرانه از سوی یک بانک تهیه و منتشر شده بود، در مراسم تجلیل از خبرنگاران به نمایش درآمد و پس از آن به سرعت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به طور گسترده توسط کانال های سراسری، استانی و محلی بازنشر شد.

همچنین روابط عمومی بانک ملت با ارسال پیامک به رسانه‌ها، خبرنگاران، گزارشگران و روزنامه نگاران حوزه اقتصادی، انتشار بنر تبریک در صفحه اینستاگرام و گروه خبرنگاران همکار و انتشار پیام مدیرعامل این بانک به مناسبت روز خبرنگار [2] در وب سایت رسمی کلکسیونی از اقدامات شایسته در قدردانی از اصحاب رسانه به نمایش گذاشت.

برای مشاهده کلیپ بانک ملت به مناسبت روز خبرنگار اینجا [3] کلیک کنید.