- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان ۲برابر شد

به گزارش اخبارپول به نقل از تسنیم، میعاد صالحی اظهار کرد: با توجه به صرفه جویی هایی که در هزینه های جاری صورت گرفته است از اول شهریور امسال از افزایش سود شرکت های تابع صندوق بازنشستگی [1]، تجهیز منابعی صورت می گیرد که به افزایش سقف تعهدات بیمه های تکمیلی برای بازنشستگان می انجامد.

وی ادامه داد: تلاش شده است طرح جدید با بهبود شرایط برای بازنشستگان همراه باشد مثلا در حوزه بستری فوق تخصصی و بیماری های صعب العلاج یا جراحی و پیوند کبد و کلیه و همچنین جراحی قلب و عروق از سقف تعهدات ۲۰ میلیون تومان با ۱۰۰ درصد افزایش به ۴۰ میلیون تومان افزایش خواهیم داشت.

صالحی بیان کرد: در حوزه خدمات تشخیص و درمانی سرپایی مثل سی تی اسکن، سونوگرافی و ام آر آی، از ۷۵۰ هزار تومان به ۱/۵ میلیون تومان افزایش تعهدات را در نظر گرفته ایم خدمات آزمایشگاهی از ۳۵۰ هزار تومان به ۷۰۰ هزار تومان، عمل های مجاز سرپایی مانند شکستگی و در رفتگی از ۴۰۰ هزار تومان به ۸۰۰ هزار تومان ارتقاء خواهیم داد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: در بخش رادیوگرافی هم از سقف تعهدات ۱۸۰ هزار تومانی به ۳۸۰ هزار تومان و در مبحث آمبولانس برون شهری و درون شهری هم با افزایش تعهدات دو برابری مواجه خواهیم بود.

وی افزود: تلاش می کنیم از ۹۸/۶/۱ که چنین تغییراتی در سقف تعهدات بیمه های تکمیلی بازنشستگان [2] اعمال می شود، میزان آورده بیمه شوندگان بازنشسته کشور با افزایش همراه نشود.