به گزارش اخبارپول، در این دوره آموزشی که با حضور جمعی از همکاران ستادی و شعب استان تهران این شرکت برگزار شد، ضمن بررسی ابزارهای نوین مدیریت سازمانی، به معرفی و بیان قابلیت ها و ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته شد.
پژمان نریمانی مدیر سرمایه انسانی که مسئولیت برگزاری این دوره را بر عهده داشت، ضمن تشکر و قدردانی از حضور همکاران، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را افزایش سطح دانش همکاران در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، شیوه های صحیح و نوین برقراری ارتباط با مشتریان، برطرف کردن باورهای نادرست پیرامون استقرار CRM در بیمه سرمد، [1] فراهم آوردن بستری مناسب برای تبادل دستاوردها و انتقال تجارب و گسترش دیدگاههای نوآورانه در بیمه سرمد در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری، برشمرد.
بر اساس این گزارش، دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری، [2] با همکاری موسسه توان آفرین وستا در بیمه سرمد برگزار شد.