- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

برگزاری جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد شعب موسسه اعتباری ملل

به گزارش اخبارپول، در این گردهمایی یک روزه ابتدا سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل [1] ضمن تبریک دهه کرامت باقرائت حدیثی از امام هشتم علیه السلام حاضرین در جلسه را بر حفظ اسرار، مدارا با مردم و صبر دربرابر مشکلات توصیه کردند.

وی در ادامه بیان کرد: برای رسیدن به موفقیت باید کار و تلاش را مضاعف کرد چراکه اگر ما هم میخواهیم مانند ژاپن و دیگر کشورهای توسعه یافته به رشد واقعی برسیم الزاما بایستی کار کنیم و ساعات کاری مفید را در ادارات افزایش داده و به دور از هرگونه وقت کشی کار مردم رابه انجام برسانیم.

مدیر عامل موسسه در ادامه تاکید کرد: روحیه کار و تلاش در ادارات را باید از مرکز آغاز و سپس به درون مناطق و حوزه ها کشاند و شعب [2] نیز با این اتفاق قطعا به تلاش بیشتر وادار خواهند شد و برای رسیدن به اهداف موسسه، کوشش خواهند کرد.

جوادی اظهار کرد: ما جوان گرایی را در موسسه آغاز کرده ایم تا از این پتانسیل که سرشار از انرژی جوانی و انگیزه هستند و بدنبال اثبات شایستگی های خود، بیشتر در پیشبرد اهداف موسسه استفاده و بهره مند بشویم، امیدوارم جوانانی که در موسسه به مسئولیت های جدید رسیده اند خودشان را اثبات و پاسخ اعتماد مسئولین رابا عملکرد مناسب بدهند.

در ادامه جلسه قائم مقام موسسه مروجی مطالبی را ضمن تجزیه و تحلیل عملکرد شعب به سمع و نظر حاضرین رساندند و پس از ایشان نظامی وند از اساتید دانشگاه مطالب و تجربیات خود را درحوزه بازاریابی و مشتری مداری بیان کردند.

در ابتدای این جلسه نیز طحان معاونت امورشعب موسسه ضمن خیر مقدم گزارش تجزیه و تحلیل عملکرد مناطق و حوزه راارائه کردند.

در ادامه جلسه نیز روسای هر یک از حوزه ها ضمن ارائه گزارش عملکرد، به بحث و بررسی و ارائه پیشنهاد جهت تحقق اهداف تعیین شده پرداختند.

در پایان جلسه از عملکرد روسای موفق حوزه ها قدردانی و تشکر به عمل آمد.