به گزارش اخبارپول، گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه “ما” [1] در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیر ماه همزمان با سالروز تاسیس شرکت برگزار شد.
در این گردهمایی دو روزه که با هدف تبادل نظر مدیران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت ها و پتانسیل های شبکه فروش، ارزیابی عملکرد نمایندگان و شناسایی فرصتها در راستای ارتقای فروش برگزار شده بود، حجت بهاری فر مدیر عامل شرکت بیمه “ما” ضمن قدردانی از کارمندان شعب و ستاد، بر جایگاه شبکه فروش تاکید کرد و گفت: بیمه “ما” و پرسنل سختکوش آن مستحق رسیدن به بالاترین جایگاه در صنعت است و برای رسیدن به این جایگاه بایستی با تلاش مضاعف و هم افزایی بیشتر، قله های موفقیت را طی کنیم.
وی تصریح کرد: شرکت بیمه “ما” در هفتمین سال فعالیت خود توانست با گام نهادن در مسیر رشد و توسعه و با همت و کوشش بیدریغ در پیشبرد اهداف سهامداران و بیمه گذاران، افتخارات ارزشمندی همچون حفظ سطح یک توانگری مالی برای هفتمین سال متوالی، جذب بیمه گذاران بزرگ، تدوین سند آموزشی و راه اندازی و استفاده از ابزارها و روش های نوین ازقبیل راه اندازی اپلیکیشن مدیریت هوشمند ارزیابی را کسب کرد.
ححت بهاری فر، اندیشیدن راهکارهای جدید متناسب با پویایی صنعت، سیاست گذاری و نظارت مستمر از جانب ستاد، افزایش سرعت و بهبود خدمات رسانی از سمت شبکه فروش و رعایت صداقت، اخلاق و احترام از سوی تک تک پرسنل را ارکان اساسی موفقیت دانست.
در ادامه محمد جعفریان معاون برنامهریزی و فناوری، با تاکید بر اینکه لازمه موفقیت هر سازمان و بنگاه اقتصادی، پایبندی به برنامههای تدوین شده آن مجموعه است، گفت: بازنگری سند برنامه استراتژیک و بازطراحی اهداف، استراتژی ها و برنامه های عملیاتی شرکت، طراحی و راه اندازی سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار، استقرار سیستم مدیریت دانش و استمرار نظام مدیریت ریسک و تدوین سند آموزشی، از جمله اقدامات بیمه “ما” در سال ۹۷ است.
در اختتامیه این همایش دو روزه، روسای شعب [2] برتر بیمه “ما” مورد قدردانی قرار گرفتند.