- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

بانک صادرات با تمامی ظرفیت از صنعت و تولید کشور حمایت می‌کند

به گزارش اخبارپول، حجت‌اله صیدی طی بازدیدی از شهرک صنعتی ماموت و نشست با مدیران این مجموعه، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این بانک برای ارائه خدمات مالی و بانکی را برشمرد و گفت: موفقیت شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگی چون ماموت مایه افتخار صنعت کشور بوده و مالکیت دارایی‌های بزرگ در سطح کلان متعلق به کل کشور است و همه در قبال آن احساس مسئولیت می‌کنند چراکه این مجموعه برای کشور ارزش افزوده ایجاد می‌کند و در واقع ثروت کشور است و دراین راستا بانک صادرات [1] ایران آمادگی دارد با تمامی ظرفیت از طرح‌های توسعه‌ای و صادرات این شرکت پشتیبانی کند.

وی اظهارکرد: در بحث ارز در همه عرصه‌ها و همه جای دنیا نیازهای این مجموعه تامین خواهد شد. این آمادگی وجود دارد تا جهت افزایش خط اعتباری نیز حمایت‌های ویژه‌ای از تولید صورت

صیدی تصریح کرد: بانک صادرات ایران فارغ از سودآوری‌، به دنبال حمایت از صنعت است و از این رو با انعطاف‌ پذیری به دنبال حل مشکلات تولید هستیم.

صیدی ابراز کرد: با استفاده از ضمانت‌نامه‌های ریالی امکان فروش اعتباری فراهم خواهد شد.

در این بازدید بهروز فردوس بنیان‌گذار و رئیس هیات‌مدیره مجتمع صنعتی ماموت با بیان اینکه من ۵۴ سال است که با سیستم بانکی کار می‌کنم و می‌دانم بانک یعنی چه، بیان کرد: بانک صادرات ایران از بهترین بانک‌های کشور است که در بحران مالی به این شرکت کمک کرد و همچنان در حمایت از رونق تولید در کنار صنعت ایستاده است.

مهرزاد فردوس، مدیر عامل این مجموعه نیز ضمن استقبال از طرح «طراوت» و ظرفیت آن برای حمایت از تولید، تاریخچه فعالیت‌های مختلف صنعتی ماموت در داخل و خارج از کشور را تشریح کرد و متذکر شد: در این مجموعه ٢۵٠ هکتاری، بیش از ٣۵٠٠ نفر به کار اشتغال دارند و با تولید روزانه ۴٧ دستگاه تریلی در انواع مختلف، ۴٠ درصد سهم بازار از کشنده‌ها از جمله اسکانیا، سیتراک، فوزو و … را به خود اختصاص داده است.

وی فعالیت در حوزه اسکلت سازی، ساختمان، از جمله ساخت بیمارستان، هتل، پل‌های فلزی، جرثقیل، انواع کانتینر، پنل، خانه‌های پیش ساخته، ساخت دیتا سنتر و نگهداری از شبکه‌های مخابراتی، سوله سازی، موسسه خیریه و … را از جمله فعالیت‌های این شرکت بیان کرد و افزود: ماموت [2] دارای بزرگترین شرکت تولید کننده بتن در دنیا و ساخت دیوار بتنی نیز هست که برنامه‌های توسعه‌ای این مجموعه برای سال‌های آتی نیز برای ایجاد اشتغال و ارزش افزوده بیشتر در کشور دنبال می‌شود.