- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

حمایت بانک توسعه تعاون از ورزش کارگری

به گزارش اخبارپول، [1] صبح امروز در نشست مطبوعاتی که با حضور صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دادکان مشاور وزیر در امور تربیت‌بدنی و رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد. صادقی فر از حمایت‌های بانک توسعه تعاون و سایر حامیان در ترویج ورزش کارگری قدردانی به عمل آورد و خاطرنشان کرد: امروزه بحث افزایش کیفیت زندگی کارگری، موارد گوناگونی ازجمله، حقوق و دستمزد، سلامت، فرهنگ و نشاط و شادابی را شامل می‌شود که پرداختن به ورزش یکی از راه‌های افزایش نشاط و سلامت در بین کارگران عزیز خواهد بود.

وی با اشاره به نام‌گذاری کاروان ورزشی به عنوان طلایه‌داران رونق تولید گفت: کارگران به عنوان خط مقدم و طلایه‌داران اصلی تولید به شمار می‌آید که ایجاد انگیزه و نشاط و شادی در بین آن‌ها سبب ارتقاء سطح تولید کشور نیز خواهد شد.

شایان‌ذکر است، کاروان ورزشکار ایران در ششمین دوره رقابت‌های ورزشی کارگری [2] که ۱۱-۱۶ تیرماه در شهر تورتوزا اسپانیا برگزار خواهد شد با حضور ۱۲۰نفر در ۹رشته ورزشی کشتی فرنگی، کشتی ساحلی، والیبال ساحلی، کاراته (مردان)، دوومیدانی، تنیس روی میز، پتانگ و جودو (زنان و مردان) در قالب ۱۶تیم شرکت می‌کند.