اخبارپول- مریم ابونیا: اگر از محصولات Google استفاده می کنید، این احتمال وجود دارد که این شرکت اطلاعات زیادی در مورد شما در سرورهای خود ذخیره داشته باشد.

حساب کابری گوگل را ارث بگذارید

 حساب کاربری گوگل شما می تواند به گونه‌ای تنظیم شود که پس از شما کنترل حساب کاربری‌تان به فرد دیگری منتقل یا حتی حذف شود.

در اینجا به شما خواهیم گفت چطور این کار را بکنید.

در قدم اول به بخش myaccount.google.com بروید و Data & personalization را انتخاب کنید. سپس به پایین صفحه رفته و گزینه Make a plan for your account را انتخاب کرد و روی Start کلیک کنید.

هم اکنون گوگل به شما اجازه می‌دهد تنظیمات پیکربندی را در زمانی که شما می‌خواهید کنترل حساب کاربری گوگل شما به شخص دیگری منتقل یا حذف شود را اجرا کنید.

به تصویر زیر نگاه کنید:

 

شما می‌توانید انتخاب کنید که گوگل چقدر پس از اینکه شما کاملا غیرفعال بوده اید، برای بازگشت‌تان صبر کند.

در تنظیمات گوگل، مدت عدم فعالیت شما به طور پیش فرض سه ماه تعیین شده است، اما شما می توانید آن را تا ۱۸ ماه انتظار تنظیم کنید.

قبل از هر کاری ابتدا شماره تلفن تماس خود را که در آن Google سعی خواهد کرد از طریق آن به شما پیام بفرستد را وارد کنید.

اطمینان حاصل کنید که آدرس ایمیل شما صحیح است و همچنین بازیابی باید از حساب کاربری شما رفع شود.

حالا روی next کلیک کنید.

سپس شما می‌توانید تعیین کنید که چه کسی می تواند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کرده یا حساب‌هایتان را مدیریت کند. یا اینکه چه چیزی پس از شما یا از بین برود، یا اینکه چه کسانی اطلاعات شما را ببینند.

 

 

در این قسمت شما می‌توانید حداکثر تا ۱۰ مخاطب را وارد کنید. آنها می توانند هر سه ماه بعد از اینکه حساب کاربری شما غیر فعال شده است، به تمام این اطلاعات دسترسی پیدا کند. توصیه می‌کنیم افرادی را انتخاب کنید که به آنها اعتماد زیادی دارید.

سپس یک پیام خودکار ایجاد کنید که پس از غیر فعال شدن، از حساب Gmail شما برای مخاطبان شما ارسال می شود مبنی بر این که دیگر از Gmail استفاده نمی‌کنید.

حالا Next را انتخاب کنید.

روی Review Plan کلیک کنید و Confirm plan را انتخاب کنید.

اکنون شما حساب Google خود را تنظیم کرده اید تا به صورت اتوماتیک عمل کند زمانی که شما فوت کردید کنترل حسابتان را اشخاص دیگری واگذار و یا آنرا حذف کند.

به گزارش اخبارپول، سرویس حذف حساب کاربری گوگل شما، می‌تواند شامل زمانی‌ که قصد استفاده از خدمات Google را ندارید و حساب خود را به صورت دستی حذف نکرده‌اید هم ارائه شود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=132041
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی اخبارپول- حساب گوگل خود را به ارث بگذارید
اختصاصی اخبارپول- حساب گوگل خود را به ارث بگذارید
اختصاصی اخبارپول- حساب گوگل خود را به ارث بگذارید
اختصاصی اخبارپول- حساب گوگل خود را به ارث بگذارید
اختصاصی اخبارپول- حساب گوگل خود را به ارث بگذارید