- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب نارمک و تهرانپارس

به گزارش اخبارپول، [1] تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان عملکرد آنها قرار گرفت.

مدیرعامل در ابتدای این بازدید طی یک نشست کاری با رئیس و معاون هر یک از این شعب، عملکرد آنها را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها و نحوه دستیابی به اهداف تعیین شده طبق برنامه‌های سال ۹۸ مورد بررسی قرار داد.

محمدعلی تفنگچی رئیس شعبه نارمک و باقر آل‌طه رئیس شعبه تهرانپارس، ضمن خوشامدگویی به مدیران ارشد بانک، مسائل مرتبط با شعبه خود را مطرح کردند و مدیرعامل و هیئت همراه راهکارهای لازم را به ایشان ارائه دادند.

تهرانفر در این بازدیدها ضمن ابراز خوشوقتی از فرصت فراهم آمده برای بازدید از شعب بانک و دیدار با همکاران، بر ضرورت آموزش مستمر و حرفه‌ای همکاران تأکید و تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌های اطلاعاتی و تکنولوژیکی و تغییر مدل کسب‌وکارها در تمامی بخش‌ها و از جمله بانکداری، ضرورت آموزش دائمی تمامی کارکنان در بخش‌های صف و ستاد وجود دارد تا همکاران با حضور در دوره‌های کاربردی و تخصصی، دانش بانکی خود را افزایش دهند‌.

وی افزود: لازمه بانکی پاسخگو و مشتری‌مدار، داشتن کارکنانی متخصص و حرفه‌ای است و این مسئله صرفاً با به ‌روز کردن دانش تخصصی همکاران امکان‌پذیر است. قابل ذکر است که همکاران شاغل در این شعب، با استقبال از حضور مدیران ارشد بانک [2]، این دیدارها را موجب دلگرمی بیشتر و افزایش انگیزه کاری عنوان کردند.