- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

تکرار تجربه موفق «قلک پس‌انداز» در کانون جوانه‌های بانک ملی

به گزارش اخبارپول، [1] کانون جوانه ها به عنوان دستاوردی کم نظیر در حوزه آموزش بانکداری و مفاهیم اقتصادی به کودکان و نوجوانان، به خوبی جای خود را میان مشتریان بانک ملی ایران باز کرده است.

این کانون که در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد، با استفاده از ابزارهای متنوع و متعدد از جمله بازی، داستان، مسابقه و جشنواره تا کنون توانسته بیش از یک میلیون و ۶۷۰ هزار نفر را به خود جذب کند.

این کانون فعالیت‌های خود را توسعه داده و تا کنون سه عنوان کتاب با هدف آموزش مفاهیمی چون پس انداز، برنامه ریزی مالی، اولویت در خرید، اهمیت و نقش حساب های قرض الحسنه و نیز بانکداری الکترونیک منتشر کرده است.

ارائه تسهیلات با انجام بازی‌های سرگرم کننده به مخاطبان کودک و نوجوان و نیز ایجاد یک شعبه در شهر مشاغل کاربازیا که اعضای کانون را از نزدیک با کارکردها و فعالیت های بانک و کارکنان آن آشنا می کند، جزو اقداماتی محسوب می شود که به خوبی مورد استقبال خانواده ها و نیز اعضای کانون قرار گرفته است.

ایده به‌روزرسانی «قلک های پس انداز» که یک ابزار قدیمی مالی و پرکاربرد و پرطرفدار در میان کودکان سال های پیش بود، به ایجاد و راه اندازی کانون جوانه های بانک ملی [2] ایران منجر شد که اکنون خود رکنی از فعالیت های بانک است.

این روند با توسعه بیشتر فعالیت‌های کانون ادامه خواهد یافت و در آینده، فعالیت های تازه تری در آن نمایان خواهد شد.