به گزارش اخبارپول، [1] پژمان نریمانی مدیر سرمایه انسانی بیمه سرمد، ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت پشتیبانی و حضور کارکنان میزبانی و خدمات، برگزاری دوره های آموزشی را در ارتقای آگاهی این کارکنان در جهت ارتباط موثر با مدیران، همکاران و میهمانان و همچنین الگوهای رفتار اداری، تکریم ارباب رجوع، مشتری مداری و نحوه های نوین پذیرایی در جلسات رسمی و مراحل اجرایی تشریفات، ضروری عنوان کرد.
بر اساس این گزارش، این دوره آموزشی با هماهنگیهای انجام شده توسط مدیریت سرمایه انسانی بیمه سرمد [2] در ساختمان ستاد مرکزی برگزار شد.