- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

​معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در غرفه بانک صادرات

به گزارش اخبارپول، [1] معصومه ابتکار در گفت‌وگو با خبرنگار روابط‌عمومی بانک صادرات [2] ایران، از این بانک به عنوان تنها حامی مالی بیست ‌و ‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم قدردانی کرد و افزود: این حمایت و رویکرد بانک صادرات، به نوعی از مسئولیت‌های اجتماعی بانک‌ها به شمار می‌رود و برای بانک صادرات در این‌ زمینه آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی، برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را فرصت مغتنمی برای آشنایی هرچه بیشتر با قرآن کریم، مفاهیم قرآنی و آخرین تولیدات فرهنگی در ارتباط با این کتاب آسمانی دانست و اظهار کرد: این نمایشگاه نقش بسیار مهمی در نشر فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در جامعه دارد.

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده، فعالیت‌های هنری و فرهنگی، آشنا کردن هرچه بیشتر بازدیدکنندگان با قرآن و مفاهیم قرآنی و ایجاد محلی برای انس با قرآن کریم را بسیار با ارزش ارزیابی کرد.

ابتکار به بخش‌های مختلف نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بخش بین‌الملل بیست ‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که این گردهمایی بخشی از دیپلماسی عمومی است و می‌تواند ظرفیت‌های بسیار بزرگ کشورمان را در حوزه معارف دینی و قرآنی به دنیا معرفی کند.

وی ابراز کرد: بشریت امروز از فقدان معارف قرآنی رنج می‌برد و تشنه قرآن و مفاهیم قرآنی به معنای واقعی است، بنابراین بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن از اهمیت خاصی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم هر سال بهتر آن را برگزار کنیم.

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: بانک‌ها علاوه بر خدمات متنوعی که ارائه می‌کنند، مسئولیت‌های اجتماعی مختلفی نظیر حمایت‌ از فعالیت‌های فرهنگی و هنری، حمایت از اقشار آسیب دیده یا در معرض‌آسیب و حمایت از محیط‌زیست را نیز بر عهده دارند و نظام بانکی می‌تواند در این زمینه بسیار موثر باشد. انتظار می‌رود بانک‌ها در کنار محور اصلی کار خود به این خدمات به عنوان مسئولیت اجتماعی نیز بپردازند.