به گزارش اخبارپول، [1] جلسه ارتباط مستقیم تلفنی این هفته، با حضور مدیران و همکاران معاونت اداری و توسعه منابع انسانی، در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی ۸۶۵۵ برگزار میشود.
بر این اساس، همکاران میتوانند روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق شماره تماس ۸۶۵۵ هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و قدردانی خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.
گفتنی است، سامانه۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به شکایت، انتقادات و پیشنهادات مشتریان و شهروندان بانک شهر، [2] راهاندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی حوزه مربوطه خواهند بود.