- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

مدیرعامل بانک توسعه صادرات: تامین سرمایه در گردش، ضامن تقویت تولید

به گزارش اخبارپول، [1] سوپرپایپ، تولید کننده نسل سوم از لوله‌های پلاستیکی در کشور است که توانسته است با وجود شرایط تحریم در اقتصاد کشور، تولید خود را حفظ کرده و برای ۲۰۸ نفر اشتغال ایجاد کند.

این واحد تولیدی با آغاز فعالیت در سال ۷۶ ضمن استفاده از دانش فنی وارداتی، با تلفیق فلز و پلیمر، محصولی با استاندارد بالا تولید کرده که در بخش تاسیسات، گرمایشی، فاضلاب و محیط‌های مسکونی با استقبال خوبی مواجه شده است.

لوله‌های تولیدی این کارخانه تاییدیه واحدهای استاندارد محتلف از جمله امارات، مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی، هلند، آلمان را کسب کند و مبدل به تنها واحد تولیدی لوله شود که مجوز صادرات به اروپا را دارد.

ریاحی مدیر امور مالی شرکت سوپرپایپ در دیدار با مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران اظهار کرد: تلاش داریم با توجه به شرایط موجود از افت تولید و فروش خود جلوگیری کرده و در این رابطه برنامه های متنوعی برای توسعه فعالیت خود داریم.

وی از بهره گیری از استارتآپ‌ها برای فروش خدمات این شرکت نام برد و گفت: همه تلاش خود را به کار می بندیم تا تولید در این واحد مختل نشود؛ نیاز به سرمایه در گردش در مقطع برای ما ضروری است و پس از سالها همکاری با بانک توسعه صادرات درخواست مساعدت و همکاری در این زمینه را داریم.

ریاحی توسعه تولید را هدف اصلی این واحد تولیدی دانست و اذعان کرد: شرکت هایی درجبل علی امارات، قزوین و فروشگاه های بزرگی در شادآباد، تاسیس مدرسه فنی و حرفه ای در جزیره قشم از جمله برنامه هایی است که برای توسعه فعالیت خود طراحی و اجرا کرده ایم و همچنین زمینه برای ورود ما به فرابورس نیز فراهم شده است.

در این نشست، از سوی کارشناسان بانک توسعه صادرات [2] به شرکت سوپرپایپ پیشنهاد شد که این شرکت برای ورود به فرا بورس از طریق شرکت تامین سرمایه تمدن اقدام کند.