شرکت بیمه کوثر با به‌‌ کارگیری افراد جوان، خلاق و پرتلاش توانست در سال‌‌های گذشته پیشرفت کند.

نظام مدیریتی

به گزارش اخبارپول، مدیرعامل شرکت در دیدار با کارشناسان و نمایندگان سرپرستی استان استان گیلان، ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: حضور مدیران با تجربه و انتقال دانش و تجربه آنان به کارشناسان و نیز ایجاد یک نظام مدیریتی پویا و دارای بازدهی بالا موجب رشد و بالندگی شرکت شد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی شناسایی و بهره‌مندی از فرصت‌های پیش‌رو در سال‌جاری را از یکی از عوامل دستیابی به اهداف شرکت برشمرد و خاطرنشان‌ کرد: در سال گذشته با شناسایی و به کارگیری پتانسیل‌‌ها ۳۰۴میلیارد تومان سود محقق شد که از این مبلغ ۲۶۸میلیارد تومان از محل درآمد سرمایه‌گذاری در بازار بورس و مابقی از منابع سپرده‌های بانکی تامین شد.

وی از تفاوت نگاه بازار به شرکت در سال گذشته خبرداد و یادآور شد: دانش و تخصص معاونان و مدیران فنی و غیرفنی، راه‌اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان، برقراری تعامل با ذی‌نفعان و نیز ایجاد بسترهای افزایش اعتماد عموم جامعه به شرکت از عوامل موثر در توسعه بازار بیمه کوثر بوده است.

مدیرعامل بیمه کوثر افزود: برنامه‌ محوری، اصلاح ترکیب پرتفو و تفویض اختیار به مدیران ستادی و استانی از دیگر عوامل موفقیت شرکت در سال گذشته بوده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=129548
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

جوان‌‌گرایی کلید پیشرفت بیمه کوثر
جوان‌‌گرایی کلید پیشرفت بیمه کوثر
جوان‌‌گرایی کلید پیشرفت بیمه کوثر
جوان‌‌گرایی کلید پیشرفت بیمه کوثر
جوان‌‌گرایی کلید پیشرفت بیمه کوثر