- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

توزیع ۴هزار بسته بهداشتی توسط بانک قرض الحسنه مهر در میان سیل‌زدگان خوزستان

به گزارش اخبارپول، [1] با شروع بحران سیل در استان خوزستان، مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در این استان به منظور ایفای مسئولیت های اجتماعی خود به کمک سیل‌زدگان شتافت و در همکاری با جمعیت هلال احمر و اداره حج و زیارت استان به توزیع بسته های بهداشتی اقدام کرد.

توحیدی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان خوزستان در این باره اظهار کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با متولیان امر، بیش از ۴ هزار بسته حمایتی و بهداشتی شامل: پودر رختشویی، صابون، شامپو و … توسط بانک قرض الحسنه مهرایران تهیه شده تا در میان سیل زدگان مستقر در اسکان های موقت توزیع شود.

وی ادامه داد: با توجه به گرمی هوای خوزستان آنچه که از نظر جمعیت هلال احمر و اداره حج و زیارت استان به عنوان متولیان اسکان آسیب دیدگان سیل زده از طرف استانداری حائز اهمیت بود، تهیه و توزیع اقلامی بهداشتی است.

توحیدی تصریح کرد: این بسته‎‌ها در میان خانواده های مستقر در ۴ مرکز اسکان سیل زدگان که توسط اداره حج و زیارت جانمایی شده است توزیع می شود.

قابل ذکر است، از ابتدای فروردین ۹۸ موج بارشی جدیدی وارد کشور شد و استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان، مازندران و چندین استان دیگر را در بر گرفت و خسارت‌های بسیاری را در بعضی استان‌ها وارد کرد.

بانک قرض الحسنه مهرایران [2] در راستای مسئولیت‎های اجتماعی خود به منظور کاهش آلام و کمک به سیل زدگان این استان ها اقدام به توزیع اقلام ضروری و بسته های حمایتی در میان آسیب دیدگان کرده است.