- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده برای استان‌های سیل‌زده در اپلیکیشن «بله»

به گزارش اخبارپول، [1] «بله» در راستای مسئولیت اجتماعی خود فراخوانی برای کمک به استان‌های سیل‌زده برای کاربران خود ارسال کرد. این فراخوان در قالب بازوی (بات) «کمک به سیل‌زدگان کشور» در «بله» اجرا شد و کاربران به راحتی از طریق کارت بانکی، کمک نقدی خود را به میزان دلخواه برای سیل‌زدگان به صورت مستقیم به شماره حساب اختصاصی اعلام شده توسط جمعیت هلال احمر ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کردند.

کاربران «بله» و سایر هموطنان هنوز می‌توانند از طریق بازوی «کمک به سیل‌زدگان کشور» براحتی از طریق یکی از دو نهاد معتبر جمعیت هلال احمر ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) به هموطنان سیل‌زده کمک کنند.

اپلیکیشن «بله» هم‌اکنون بیش از ۳ میلیون کاربر دارد و علاوه بر بانک ملی ایران، ۱۸ بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می‌توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

گفتنی است، «بله» [2] در اسفند ماه ۱۳۹۴ در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده‌ورزی سداد و با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافت و هم‌اکنون به عنوان یکی از پیشتازان صنعت فین تک کشور در حال ارائه خدمات مالی و اجتماعی به کاربران خود است.