- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

پرداخت تمامی خسارت زیان‌دیدگان شرکت بیمه حافظ در سال٩٧

به گزارش اخبارپول، [1] وی در این دیدار، ضمن تشریح اقدامات انجام شده در سال گذشته اظهار کرد: در سال پیش رو، بیمه حافظ فصل دیگری از فعالیتهای جدید خود را رونمایی خواهد کرد و انتظار می‌رود با توجه به مجوزهای یازده‌گانه قبلی و هم‌چنین با برنامه گسترده حضور و توسعه فعالیت‌ها در سرزمین اصلی، جایگاه شایسته‌ای را در صنعت بیمه بدست آورد.

دودانگه ادامه داد: در این راستا و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و با همکاری و همراهی سهامداران محترم و هم‌چنین موافقت بیمه مرکزی مقدمات افزایش سرمایه انجام و در اوایل سال ۱۳۹۸ ضمن فراهم شدن زیرساخت‌های مورد نیاز، مجوز فعالیت سراسری شرکت بیمه حافظ [2] در تمام رشته های بیمه‌ای اخذ خواهد گردید.

وی در خصوص برنامه های این شرکت در سال جدید اظهار اذعان کرد: اصلاح ساختار مالی و افزایش سرمایه، برنامه‌ریزی برای فعالیت سراسری، اصلاح پرتفوی شرکت، بازمهندسی شبکه فروش حرفه‌ای، به روز کردن پرداخت خسارت، مدیریت ریسک و توزیع آن، افزایش سهم اتکایی، طراحی محصولات جدید بیمه‌ای متناسب با شرایط و نیازهای جامعه و راه‌اندازی داشبورد مدیریتی آنلاین از اهم برنامه های این شرکت در سال ١٣٩٨است.

محمود دودانگه در ادامه با بیان آنکه در بین استراتژیهای نه گانه این شرکت پرداخت بموقع خسارتها و بروز شدن آن، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در راس این سند راهبردی است متذکر شد: خوشبختانه شرکت توانست با پرداخت تمامی خسارت زیاندیدگان در روزهای پایانی سال ١٣٩٧گام بلندی برای رسیدن به رشد متعالی بردارد.

وی افزود: در حال حاضر تمامی خسارتهایی که مراحل اداری و قانونی آن طی شده بود، به زیاندیدگان پرداخت گردیده است و تسریع روند پرداخت خسارت و کاهش بروکراسی اداری آن درسال ١٣٩٨ به طور جدی در دستور کار قرار دارد.