- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

پرداخت بیش‌از ۱۰ میلیارد ریال خسارت جراحی به یک مصدوم توسط بیمه آ رمان

به گزارش اخبارپول، [1] منصور برهانی نژاد سرپرست شعبه کرمان در مراسم اعطای چک پرونده خسارت جرحی به خانواده زیان‌دیده که با حضور فرماندار، امام جمعه و رئیس شورای شهر نرماشیر از توابع استان کرمان و مدیران امور شعب و روابط عمومی بیمه آرمان در محل زندگی مصدوم برگزار شد، ضمن ابراز همدردی با این خانواده اظهار کرد: خوشبختانه خودروی مقصر حادثه تحت پوشش شرکت بیمه آرمان بوده و این شرکت پس از دریافت مدارک و قطعی شدن رأی دادگاه نسبت به ایفای تعهدات پس از اخذ مجوزهای لازم اقدام کرده است.

فرماندار و امام جمعۀ نرماشیر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از این اقدام رضایت بخش بیمه آرمان [2] در تسکین آلام خانواده زیان‌دیده، بیمه را موجب امنیت، آرامش و آسایش خاطر خانواده ها دانستند و خواستار توجه مردم به پوشش های بیمه ای و همچنین توجه مسئولان به توسعه چتر حمایتی بیمه در میان احاد مردم و در سطح کشور شدند.

گفتنی است این پرونده مربوط به تصادف یک کودک ۵ ساله بود که در تصادف با یک خودرو سواری دچار مصدومیت شدید شده و در حال حاضر در بستر بیماری است و زندگی نباتی دارد.

بر اساس رأی صادرۀ از سوی دادگاه، دیه زیان‌دیده به میزان ۴۴۷.۳۳ درصد تعیین شده بود که چک زیاندیده طی تشریفات قانونی به خانواده مصدوم تحویل و پرونده مختومه گردید.