سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که با دریافت مستندات در مورد تخلفات مطرح شده در مورد بانک توسعه تعاون، رییس متخلف بانک به مجلس احضار می‌شود تا پیگیری‌ها در این مورد در مجلس آغاز شود.

به گزارش پول پرس، سالار مرادی نماینده سنندج در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با برخی اخبار در مورد وقوع تخلف در بانک توسعه تعاون به قانون آنلاین اظهار داشت: اگر مستندات این تخلفات به کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ارائه شود بررسی‌ها در این مورد را آغاز می‌کنیم.
وی ادامه داد: این دست تخلفات که گفته می‌شود در مورد استخدام‌های بدون ضابطه و پرداخت پاداش‌های کلان است کاملا قابل پیگیری است چراکه این امور خارج از ضوابط انجام شده است.
این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید مستندات این تخلفات در اختیار نمایندگان مجلس قرار بگیرد، تصریح کرد: البته با استقرار دولت جدید به احتمال زیاد تغییرات زیادی از حوزه وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت می‌گیرد که یکی از این تغییرات هم در حوزه مدیریتی بانک توسعه تعاون خواهد بود.
مرادی ادامه داد: البته اثبات این تخلفات نیاز به تحقیقات بیشتری دارد و اینگونه نیست که با تعویض مدیران این تخلفات فراموش شود.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد به محض اینکه مستندات این تخلفات به مجلس برسد با احضار رییس بانک پیگیری‌ها در این مورد را آغاز می‌کنیم.
گفتنی است روز گذشته اخباری در رسانه ها منتشر شد که خبر از تخلفات زیادی در بانک توسعه تعاون می داد. این تخلفات حقوق ۱۶ میلیونی یکی از روسای بانک ها و همچنین استخدام بدون ضابطه ۱۱۰۰ نیرو در این بانک را شامل می شد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=12675
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمند بانک گفت:

    درود بر شما هر مدرکی بخواهید ما کارکنان بانک در اختیار داریم کافیست لب تر کنید

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

“استخدام” رییس بانک را به مجلس کشاند
“استخدام” رییس بانک را به مجلس کشاند
“استخدام” رییس بانک را به مجلس کشاند
“استخدام” رییس بانک را به مجلس کشاند
“استخدام” رییس بانک را به مجلس کشاند