- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

پاسخگویی به مشتریان و ذی نفعان در تمامی سطوح بانک رفاه در اولویت است

به گزارش اخبارپول، [1] فرشید فرخ نژاد عضو هیأت مدیره این بانک در نشست مستقیم تلفنی با مشتریان که ۲۸ بهمن ماه سال‌جاری در مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی (فراد) صورت پذیرفت با بیان این مطلب اظهار کرد: مدیران عالی علاوه بر نظارت بر فرایندهای داخلی و کنترل نظام مند آنها، لازم است که به صورت مستمر و منظم نیز پاسخگوی مسائل و چالش های مشتریان باشند.

وی پاسخگویی و برقراری ارتباط مستقیم مدیران با مشتریان را یکی از اصلی ترین ابزارها برای تبدیل شدن به یک سازمان مشتری محور قلمداد کرد و گفت: بحمدالله فرهنگ پاسخگویی در بانک رفاه [2] در تمامی سطوح نهادینه شده و دریافت عنوان سازمان مشتری مدار طی سالیان متمادی گواهی بر این ادعا است.

عضو هیأت مدیره بانک بر استفاده از تمامی ظرفیت ها و زیرساخت ها برای پاسخگویی و شفافیت تاکید کرد و افزود: مدیران عالی نقش و تأثیر بی بدیلی بر عمق بخشی به فرهنگ پاسخگویی دارند. باید همواره از فرصت ها استفاده کنیم و پاسخگوی مسائل و مشکلات مشتریان باشیم.

فرخ نژاد در این نشست به صورت مستقیم و بی واسطه با مشتریان گفت و گو کرد و راهکارها و دستورات لازم را جهت رسیدگی به مسائل صادر کرد.