- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

اعطای تندیس برنزی جایزه ملی تعالی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ به بیمه نوین

به گزارش اخبارپول، [1] همزمان با برگزاری سومین کنفرانس ملی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ و نخستین جایزه ملی تعالی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ، این شرکت با کسب رتبه سوم موفق به دریافت تندیس برنزی از این رویداد شد.

گفته می شود، این جایزه در پایان کنفرانس دو روزه ارتباطات و بازاریابی و برندینگ از سوی هیأت داوران پس از ارزیابی هایی که طی جلسات مختلف در محل شرکت بیمه نوین برگزار شده بود، به مهدی شمسائی ظفرقندی؛ مدیر روابط عمومی و بین الملل این شرکت اهدا شد. این در حالی است که بیمه نوین [2] به عنوان تنها شرکت بیمه ای در جمع دریافت کنندگان تندیس این کنفرانس قرار گرفت.

همچنین جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، با هدف ایجاد فضا برای بنگاه ها جهت ترویج و تبادل دانش، رقابت پذیری در حوزه بازاریابی و تبلیغات و … علاوه بر ارزیابی عملکرد سازمان ها در این بخش، به برترین شرکت های ایرانی حائز شرایط که در زمینه ایجاد، ارتقا و نهادینه‌سازی ارتباطات بازاریابی خود فعالیت‌های اثربخشی را انجام داده‌اند، با شاخص هایی همچون «پیش نیازهای اساسی»، «تبلیغات»، «روابط عمومی»، «حامی گری و رویدادها»، «بازاریابی تعاملی، مستقیم و دیجیتال»، «پیشبرد و فروش» و «نیروی انسانی» سنجیده می شوند.

گفتنی است، سومین کنفرانس ملی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ و نخستین جایزه ملی تعالی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ روزهای ٢۵ و ٢۶ دی ماه سال جاری به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و علاوه بر سخنرانی اساتید حوزه تبلیغات و ارتباطات، کارگاه های آموزشی با حضور فعالان و پژوهشگران عرصه بازاریابی و تبلیغات کشور نیز جزو برنامه های جانبی این رویداد بود.