- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

پرداخت خسارت توسط بیمه سرمد به شرکت پانیذ فوم اسپادان

به گزارش اخبارپول، [1] رییس هیات مدیره این شرکت در مراسم پرداخت چک خسارت به پانیذ فوم اسپادان، پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن را از رویکردهای اصلی بیمه سرمد برشمرد و ضمن اظهار تاسف از وقوع این حادثه، بیان کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه آتش سوزی، تیم ارزیابی خسارت این شرکت شامل مدیر بیمه های آتش سوزی، کارشناس خسارت، مدیر استان اصفهان و سه گروه مختلف از کارشناسان ارزیاب خسارت بیمه مرکزی متخصص در زمینه های ساختمان، تجهیزات و موجودی به محل، مراجعه کرده و ضمن بازدید، نسبت به برآورد و ارزیابی خسارت اقدام کردند.

مجتبی کاتب با بیان اینکه، بیمه سرمد تمامی تلاش و کوشش خود را در راستای جبران خسارت در زمان کوتاهتر به کار بسته، ابراز امیدواری کرد: کمتر شاهد بروز چنین وقایعی باشیم.

بر اساس این گزارش، حادثه آتش سوزی در کارخانه مذکور به دلیل نشت گاز بوتان از محل تجهیزات تنظیم، تزریق و رسیدن آن به تابلوی برق مجاور و در نهایت انفجار بر اثر جرقه کنتاکتورها بود که منجر به ایجاد خسارت سنگین در ساختمان، تجهیزات و موجودی موارد بیمه شد.

همچنین در مراسم پرداخت چک ۱۴/۷ میلیارد ریالی، ابوالفضل بشارت عضو هیات مدیره شرکت پانیذ فوم اسپادان، حسین قربانی مدیر بیمه های آتش سوزی و مهدی نصراصفهانی مدیر استان اصفهان بیمه سرمد [2] نیز حضور داشتند.