- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

رونمایی از هویت بصری جدید به پرداخت ملت

در مراسمی با حضور مدیران بانک ملت و گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا و شرکت‌های تابعه از هویت بصری جدید به‌پرداخت ملّت رونمایی شد.

به گزارش اخبارپول [1]، در این مراسم که با حضور علیرضا لگزایی عضو هیئت‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل، مرتضی نجف معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات، مرتضی ترک تبریزی مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت و علی حکیم جوادی مدیرعامل گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا برگزار شد، شهریار خلیلی مدیرعامل به‌پرداخت ملّت، با قدردانی از حمایت‌های مدیران یادشده و هیئت مدیره شرکت اظهار کرد: شرکت به‌پرداخت ملّت به‌عنوان بزرگ‌ترین PSP کشور و خاورمیانه با رعایت اصول برندینگ و هویت بصری قصد دارد در راستای ارتقاء ظرفیت‌های موجود و به‌منظور فعالیت‌هایی همچون co-branding و co-advertising اقدام کند.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به‌ضرورت تغییر هویت بصری به‌پرداخت ملّت خاطرنشان کرد: شرکت به‌پرداخت ملّت با رویکردی خردمندانه جهت افزایش سطح آگاهی مخاطبان و پیشبرد اهداف تبلیغاتی به یکسان‌سازی پیام‌ها، شاخصه‌های کلامی و بصری برند و به‌طور خلاصه هر آنچه به‌عنوان هویت برند شناخته می‌شود مبادرت ورزیده است.

خلیلی در پایان این مراسم ضمن اشاره به چشم‌انداز پیش روی به‌پرداخت ملّت، افزود: حفظ جایگاه شرکت در کشور و منطقه و ارتقاء جایگاه آن در سطح بین‌المللی یکی از مهم‌ترین اهداف ما در طراحی این چشم‌انداز بوده و تلاش خواهیم کرد تا با تکیه‌بر توان نیروی متخصص و دانش داخلی کشور هرروز گامی روبه‌جلو برداریم.

شایان ذکر است به‌پرداخت ملّت با بهره‌برداری از رنگ‌بندی جدید که نشان اشتیاق، انرژی، کسب درآمد، نشاط و قدرت، کسب‌وکار و تصمیم‌گیری عاقلانه است، هویتی جدید به برند خود داده تا هوشمندانه جایگاه غرورآمیز خود را در صنعت پرداخت ایران و خاورمیانه حفظ کرده و در عرصه بین‌المللی نیز ارتقاء بخشد.

*بیشتر بخوانید

استمرار صدرنشینی به پرداخت ملت در خاورمیانه و آفریقا [2]

اعلام مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت به پرداخت ملت [3]