- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

سایت جدید موسسه اعتباری کاسپین راه اندازی شد

به گزارش اخبارپول [1]، وب سایت جدید موسسه کاسپین که به منظور اطلاع‌رسانی سریع و اعلام برنامه های آتی موسسه کاسپین به مخاطبان و مشتریان، با قابلیت های جدید راه اندازی شده است.

بر این اساس، برخی از قابلیت های سایت جدید موسسه کاسپین [2] عبارتند از، مدیریت اخبار، محتوا، گالری تصاویر، مدیریت پیوندها، انتقادات و پیشنهادات، مدیریت کاربران، پرتال خصوصی پرسنل، مدیریت اخبار و اطلاعیه، برچسب ها، شبکه های اجتماعی، مقالات، سخن و تصویر روز، گروه بندی مطالب، نقشه، صفحه ساز، گزارش پیشرفته آمار بازدید سایت، طراحی و پیاده سازی قالب سایت اصلی و بخش مدیریت با آخرین تکنولوژی ها و واکنش گرا.

گفتنی است، سایت جدید موسسه کاسپین به نشانی www.caspianci.ir [3] در اولین نشست سراسری کارکنان با حضور مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین و اعضای هیات مدیره رونمایی شد.

در راستای قانون بازار غیر متشکل پولی و سیاستهای ابلاغی شورای پول و اعتبار بانک مرکزی به منظور ساماندهی و تبدیل وضعیت تعاونی های اعتبار آزاد، موسسه اعتباری کاسپین از تجمیع تعاونی های اعتبار فرشتگان ، امید جلین گرگان ، عام کشاورزان مازندران ، حسنات اصفهان ، دامداران و کشاورزان کرمانشاه ، الزهرا مشهد، بدر توس ، پیوند و بر اساس روش مشخص انتقال دارایی ها و بدهی ها تشکیل شد.

هیأت موسس موسسه اعتباری پیشنهادی آرمان ایرانیان از ابتدای سال ۱۳۹۲ با تشکیل ستاد راه اندازی و تأسیس موسسه اعتباری و پیگیری‌های مستمر و رعایت الزامات بانک مرکزی و گذراندن شرایط قانونی موفق شدند ضمن اخذ موافقت اصولی بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز پذیره نویسی را در آبان ماه سال ۱۳۹۳ دریافت کنند.

با توجه به شرایط موسسه اعتباری آرمان ایرانیان (کاسپین) عرضه سهام با استقبال ویژه مردم روبرو و در کمتر از یک روز کاری کل سهام عرضه شده توسط مردم خریداری شد .

پس از اتمام پذیره نویسی و تکمیل سرمایه اولیه توسط سهامداران، مدارک مربوط به پذیره نویسی مورد بررسی بانک مرکزی و سازمان بورس اوراق بهادار کشور قرار گرفت و با تایید روند قانونی آنها در آذر ماه سال ۱۳۹۴ موسسه اعتباری آرمان ایرانیان (کاسپین) در اداره ثبت شرکت ها به شماره ثبت ۴۸۳۰۴۵ و شنا سه ملی ۱۴۰۰۵۴۳۲۸۷۱ به ثبت رسید.

همچنین با برگزاری مجمع فوق العاده، بنا به الزام شورای پول و اعتبار، نام موسسه از آرمان ایرانیان به شرکت موسسه اعتباری کاسپین (سهامی عام) تغییر یافت و در نهایت در تاریخ ۹۴/۱۲/۲۷ با اخذ مجوز رسمی فعالیت به شماره ۳۹۰۵۳۹/۹۴ از سوی بانک مرکزی، موسسه اعتباری کاسپین رسماً به شبکه بزرگ بانکی کشور پیوست.

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر [4]

تلگرام [5]

لینکداین [6]

اینستاگرام [7]

پیام‌رسان بله [8]

فیس‌بوک [9]