- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

تجلیل از مشتریان وفادار بانک ایران زمین

به گزارش اخبارپول [1]، در این مراسم حسینی مدیر امور شعب استانها ضمن تشکر و قدردانی از مشتریان ارزنده بانک، استراتژی بانک ایران زمین در بانکداری دیجیتال را ارائه خدمت براساس خواست مشتری دانست و اظهار داشت: امروزه یکی از دستاوردهای سیستم‌های نوین “مدیریت ارتباط با مشتری” است. که این امکان را برای ما ایجاد می‌کند که تعاملات خود را برپایه ارائه خدمات مطلوب، ارتباط پایدار و اثربخش با مشتری تعریف کنیم.

وی افزود: درواقع مدیریت ارتباط با مشتری، نظارت بر تمام پروسه ی خدمت رسانی به مشتری” از زمان آشنایی تا پایان ارائه خدمت یا محصول و کسب رضایت اوست. که این پروسه موجب می‌شود بانک و مشتری بتوانند در بلند مدت همکاری مطلوبی را داشته باشند.

مدیر امور شعب استانهای بانک ایران زمین در این مراسم ضمن گفتگو با مشتریان و اطلاع از نظرات آنها هدیه‌ای را به رسم یاد بود از طرف بانک به آنها اهدا کرد.

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر [2]

تلگرام [3]

لینکداین [4]

اینستاگرام [5]

پیام‌رسان بله [6]

فیس‌بوک [7]