به گزارش اخبارپول [1]، در پانزدهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی و شانزدهمین کنفرانس ملی روابطعمومی شرکت بیمه کوثر موفق شد جایزه طلایی خلاقیت و نشان روابطعمومی برتر را از آن خود کند.
در همین رابطه، مدیر روابطعمومی و امور مشتریان بیمهکوثر گفت: این مدیریت با شناسایی وضعیت موجود و تدوین نقشه استراتژی در حوزههای تبلیغات و نمانامسازی، امور مشتریان و رسیدگی به شکایات و اخبار و رسانه بهعنوان روابطعمومی خلاق برگزیده شد.
احمدرضا عصاری برنامهمحوری را عامل دریافت نشان روابطعمومی برتر دانست و افزود: افزایش تبلیغات رسانهای و نمانامسازی، معرفی خدمات بیمهای، ترغیب عموم جامعه به خرید، ارتقای رضایت مشتریان، ارائه خدمات خرسندساز، اطلاعرسانی و آگاهیبخشی به مشتریان و آحاد جامعه، عملیات روانی و جایگاهسازی اجتماعی از برنامههای این مدیریت است.
*ما را در سایر شبکههای اجتماعی دنبال کنید
توییتر [2]
تلگرام [3]
لینکداین [4]
اینستاگرام [5]
پیامرسان بله [6]
فیسبوک [7]