- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

خود اشتغالی ۱۱ هزار جویای کار با تسهیلات بانک ملی

به گزارش اخبارپول [1]، بانک ملی ایران همچنین بیش از سه هزار تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های حمایتی پرداخت کرده است.

این بانک در مدت مذکور تعداد ۱۱ هزار و ۶۸۹ فقره تسهیلات خود اشتغالی و سه هزار و ۸۹۰ فقره تسهیلات مشاغل خانگی به ارزش بیش از دو هزار و ۳۵۳ میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و… پرداخت کرده است.

در شش ماه ابتدای امسال نیز تعداد هشت هزار و ۵۱۱ فقره تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش بیش از یک هزار و ۴۸۴ میلیارد ریال وبیش از دو هزار و ۷۳۲ فقره تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی به ارزش ۴۳۶ میلیارد و ۹۵۵ میلیون ریال توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

بر این اساس در مدت مذکور، ۴۶۶ فقره از این تسهیلات به ارزش ۳۳ میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی و ۳۱۵ فقره به ارزش ۲۵ میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

گفتنی است، پرداخت ۹ فقره تسهیلات مشاغل خانگی بنیاد شهید به ارزش ۶۴۰ میلیون ریال و سه هزار و ۱۲۰ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش ۲۸۶ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی در راستای حمایت از بخش اشتغال بوده است.

 

 

 

 

 

 

ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر [2]

تلگرام [3]

لینکداین [4]

اینستاگرام [5]

پیام‌رسان بله [6]

فیس‌بوک [7]