- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

کامیون‌دارانی که بیمه آن‌ها قطع شده چه کنند؟

به گزارش اخبارپول [1]، ناصر کاویانی در گفت‌وگو با ایسنا یکی از مشکلات رانندگان را قطع بیمه با تعویض وسیله نقلیه و کار بر روی خودروی دیگر عنوان و اعلام کرد: پس از گفت‌وگو و رایزنی‌هایی که اتحادیه با اداره بیمه مرتبط انجام داد، بیمه آن تعداد از راننده‌هایی که با تعویض خودروی خود، بیمه آنها قطع شده بود می‌توانند با مراجعه به اتحادیه و پیگیری‌های لازم، نسبت به برقراری بیمه خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: هیچ راننده البرزی در مسایل اخیر که به کامیون‌داران نسبت داده شد، حضور نداشته و قاعدتاً دستگیر هم نشده است.

رئیس اتحادیه کامیونداران البرز افزود: فقط چند نفر به دلایلی دستگیر شده‌اند که به هیچ وجه نه راننده هستند و نه حتی ارتباطی با اتحادیه کامیونداران داشته‌اند.

کاویانی در خصوص ارائه لاستیک‌های وعده داده شده به کامیونداران تاکید کرد: کارشناسان مرتبط با بررسی‌های روزانه خود از کامیون‌ها، آن تعداد از کامیون‌هایی که نیازمند تعویض لاستیک هستند را شناسایی و نسبت به معرفی این کامیون‌ها اقدام می‌کنند.

رئیس اتحادیه کامیونداران البرز اظهارکرد: تمام این لاستیک‌ها با نرخ دولتی و با قیمیت مناسب در اختیار کامیونداران قرار می‌گیرد.

وی افزود: برهمین اساس، در روز اول ۱۶ حلقه لاستیک در اختیار رانندگان مورد نظر قرار گرفت که طبق اولویت‌بندی‌های کارشناسان در روزهای آینده به این تعداد افزود خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر [2]

تلگرام [3]

لینکداین [4]

اینستاگرام [5]

پیام‌رسان بله [6]

فیس‌بوک [7]